Martin_534 píše:a na NA motorech to je alchymie, ale většinou se dává místo katu, možná že by ti poradili tady: http://www.sportovniautodoplnky.cz/store/
ten majitel snad byl nějakej čas v usa a teď se sem snaží vozit nějaký vejfuky
z top listu a vasi navstevnosti jsem zjistil , ze jste se zminili o nasi firme
tomu se říká detektivní práce
ale jestli to dobře chápu, tak ani rezonátor nespomalí výfukové plyny, takže z hlediska výkomu je na tom stejně - tady když se bavíme hlavně o NA motorech, ale protože většina z nás má turba, tak si dáváme většinou jenom rovnou trubku
Ale ten rezonátor má za ůkol utlumit,někdy ten nesnesitelný rachot např.uvnitř auta.
mrkevvzime píše:to je nahodicka
se mi libi tahle nemas ji nahodou?
jak dlouhy rezonator sis poridil?
Já jsem si objednal včera Otto Racing 5 s nastavitelným zvukem + rezonátor Dynomax 60 x 710 a o víkendu to snad pospojuji.
Ještě nevím,jestli zvolím trubku obyč ,nebo nerez
taky by mě zajmalo jakej to má zvuk s těmahle vejfuckama, protože já tam mam prostě rovný trubky až dozádu bez katu a je to strašnej rachot fakt když sem s tim někde projel tak se za tim každej votočil i starý báby a kdybych s tim přijel večer na sídlák tak by mě sousedi asi zabili takže bych taky uvažoval o něčem takovym, s tim si mě snad ty policajti nevšimnou
a rovnou nerez.rouru průměr 61mm od turba a je to rachot jako svině
na normální ježdění to moc neni zachvíli z toho bolí hlava
tak si pořídim asi špunty do uší nebo ten dlouhej rezonátor...