milonovo píše:Nikdo se teda neuražte (Raddy ty to radši nečti

) ale mám dojem,že
to nebude problém toho Xeramiku,ale spíš tý GO.Ono se to na to lehce hodí,ale myslete si o mě co chcete,chyba je jinde...
Pokud stala minula GO 16tis. Kc, tak asi nebyly pouzity kvalitni original dily (popr. lepsi performance parts) nebo nevymeneno vse co melo byt.
Nicmene muj nazor na aditiva je takovy, ze je zbytecne davat do oleje to, s cim nebylo pocitano, ze se do nej dostane.
Neni nad castou vymenu kvalitniho oleje!
Muzu-li doporucit, velice kvalitni olej je MOTUL 300V, ktery je zalozeny na esterove bazi (toto je dulezite, vysoka mazaci schopnost a nizky pokles vyskozity zpusobeny tepelnym i mechanickym namahanim!) a je zde pouzita dokonce dvoji esterove technologie. Podle zkusenosti to vypada ze i take dobre nabaluje necistoty v motoru, takze to neni ciste zavodni olej. Spoluprace s NISMO a dodavani jim olej, ktery prodavaji pod jmenem VERUSPEED asi take o necem hovori.