
PS:neni to psáno ve zlym

ok, v pohode.. ja te chapu.. a myslim, ze ty docela chapes i me.blázen píše:no když tam maj tísíce návodů,tak si vem slovník a hledej rady u nich, tady sou lidi co se zabývaj převážně motorama CA18DET a ne atmosferickym dvoulitrem,tak jak ti mužem poradit když o tvém autě nevime v podstatě nic.
Až si koupíš auto s CA18DET tak mužeš chtit přesnou informaci o čemkoliv. jak si správně psal takhle je to k hovnu,. A nemysli co se těch cen týká že to vajde na pártisíc, jinak budeš akorát k smíchu.
Jediné čemu se divim je,že píšeš že tu meleme o drahých cených a problémech. Tady sou lidi kteří se už pár hezkejch let snaží z auta dostat pár hezkých koníků navíc a ti ti povědí jak to je všechno levné....
A další věc mít 2,0l T s pohonem předních kol je asi tak na dvě věci
a co asi delam blbeckove? jenom sem zkusil jestli tu nahodou neni nekdo, kdo tomu krome kecu i rozumi.Martin_534 píše:za 100tis nebudeš mít 300koní ani z sr20det v s14 tak aby to něco vydrželo ...
... a mám pro tebe jedinou radu, surfuj si na us forech, třeba ti tam rádi pomůžou i pošlou díly a nepruď tady