

az ked zacnem mat problemy so startovanimKatany píše:ty bys kazdyho hned desil s kompresemaraddy píše:doporucujem zacat zmeranim kompresie.Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...jen jestli uz jsi meril ty svoje
![]()
Nastavení čkrtící klapky je věc první a čistota druhá.Měl jsem podobný problém,že jsem v prvním okamžiku při nastartování studeného motoru měl otáčky nízko-500 a pak mi teprve vyběhly výš,a bylo to právě tím,že manuální nastavení klapky bylo špatné-klapka byla v klidu pořád pootevřena.Gulašek píše:Děláto : když chcu poprve nastartovat tak niczkusím po druhé a už to ide ale jenom že to jde na ot.od 500-na 1100 za studena ! Škrtící klapka je vyčistěna AFM to samé ?Přemýšlal sem že by to mohli ještě dělat svíčky nebo malí tlak paliva ??? poraď te prosím
ja sem takovej svinak ... uz bych ty auta likvidoval i na dalku ...raddy píše:Katany píše:ty bys kazdyho hned desil s kompresemaraddy píše: doporucujem zacat zmeranim kompresie.jen jestli uz jsi meril ty svoje
![]()
X, vsetko O.K.? Zmeraj kompresiu (ak bude zla, je to kvoli Katanymu, keby si ju zmeral hned, bola by v poriadku)
benzin prestane startovat az okolo 6 a nizsie, nafta potrebuje tusim 8???doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
mám stejnou zkušenostdoublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno.Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím
tak takdoublejay píše:Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno.Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím