no zacina sa zo saciou vackou ca16de...
na sxoc su nejake diskusie, ale nie moc, a to z jedneho dovodu:
zmena vaciek vyzaduje preprogramovanie RJ a pokial viem nikdo neponuka cipy pre rozne vacky, takze vacky sa moc nemenia....
ale vsak skus pohladat....
moj nazor je, ze staci vymenit saciu vacku, pretoze zdroje restrikcii su inde-turbo, medzichladic, vyfuk, AFM, blok sania.....az nakoniec vacky, proste nie je potrebne menit vacky ak nemieris naozaj vysoko. A zmenou vaciek sa vyrazne posuva vrchol krut. momentu do vysich otacok a auto je nevhodne na bezne jazdenie.......
Kdyz vezmem,ze turbo,vyfuk apod. jako vymeneny a bude se pozadovat treba rekneme 400PS,tak bude stacit vacka z ca16 jo
Jeste vymena toho bloku sani zni osklive
400k na zotrvacniku by sa snad este dalo aj bez vaciek, ale to su len dohady.
vymana bloku sania nie je nic zlozite, ponuka blokov je, treba len kupit a prehodit....
kromě veškerých restrikcí, tak jak píše raddy, jsou druhým velkým problémem rotační hmoty,
1 odlehčený sportovní setrvák a všechny řemenice
2 větrák ze sahary pryč a servo taky
3 abs pryč a odlehčit náboje kol
4 co nejlehčí litý kola
5 kovaná klika (ta dělá divy)
6 titanový ojnice
7 t písty
8 pokud na sprinty tak pořádnou baterku a sundávat řemenici z altiku
9 a teprve nyní jako bonbonek ostrá vačka, popř o 1mm zvětšit vrtání
10 ještě by se pár věcí našlo, ale zrovna mě nic nenapadá
Ta klika je fuj drahá
Potřeboval bych nechat z něčeho vyrobit tu spodní řemenici (ta velká,na tři řemeny-klima,altík,servo) ,z nějakýho lehčího matroše a tak o jednu tu "dráhu" pro řemen menší ,páč klímu nikdo nechce a u serva budu klidně nandavat a sundavat řemen
klika už šla na přebrus a srovnat jestli máš na mysli to,co já
Musim najít někoho,kdo by to dokázal vyrobit tu řemenici
Setrvák ještě nevim,jak pořešim...času dost
taky, taky, musí, to být celej komplet, když chceš aby motor vydržel, tady se nevyplatí šetřit, nevím co to kde stojí, já to dělal přes známýho za litr, ale už je mimo takže musím taky někoho sehnat do budoucna