u seriový nebo i týdle mojí spojky je střed oddělenej a je přez pérka pružně spojenej s lamelou, představ si co to udělá s klikou když se chytí spojka a připojí se převodovka, kardan, zadní poloosy a kola, který se točej jinou rychlostí a to vše bez prokluzu
hezky to bylo popsaný od tabooa na tuning-foru
Martin_534 píše:
u seriový nebo i týdle mojí spojky je střed oddělenej a je přez pérka pružně spojenej s lamelou, představ si co to udělá s klikou když se chytí spojka a připojí se převodovka, kardan, zadní poloosy a kola, který se točej jinou rychlostí a to vše bez prokluzu
hezky to bylo popsaný od tabooa na tuning-foru
To bylo popsaný vskutku pěkně,ale mám dojem že v angličtině,takže jsem se dozvěděl velký smrdutý
Pani, tak takuto spojku (neodpruzenu) si do auta urcite nedavajte, je to nejazditelne v beznej premavke a rozbije vam to prevodovku a aj samotnu spojku....
Tie pruzinky v strede maju za ulohu postupny prenos krutiaceho momentu po pripojeni spojky na zotrvacnik a umoznuje plynuly rozbeh a stri prevodovku a motor pri radeni.
Toto je cisto zavodna spojka.....
Ja aj Martin mame tu s australie, uzasna vec, doporucujem(e)....