

.. a to neni dobrý..
.. zase na druhou stranu ta nejtěžší část už je hotová.. teď zbejvá jen udělat z toho pěkný a do detailu dotažený auto..Martin_534 píše:no možná by to mohlo bejt zajímavý auto na driftování, ale rozhodně bych to nekoupil :-)
je to šílenej bastl
.. no neblázni! tatrováckej V8 je fantastickej motor a s autem, který váží o polovinu míň než 613ka to musí jet jako kráva.. aneb jak říká Marauder: koně prodávají auta, krouťák vyhrává závody..Conrad píše:To jo, ale vzhledem k tý práci bych tam osobně bouchnul něco lepšího/Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor
Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit
, ale to by pak zase nebylo za 50
+Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)
jo překopat se ten motor dá dost slušně....Conrad píše:No stačí všimnout těch závodních vaček ... pročpak by je tam asi dával ...kdyby to jelo jako krávaJinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně
Tak to je huste, to by jsem si chtel pujcit a jet s tim u nas na technickou, delat jako ze je to mojeMartin_534 píše:no tak to je brutální - motor v zadu :-)