Dnes v cca 107 tisicich jsem opet koukal na turbo a prvni ceho jsem si vsiml byly stopy kontaktu kompresorove casti se sacim otvorem. V sirce co jsou lopatky je to takove slabe vylestene - ne vydrene. Vule axialni zadna, radialni cca 0,5-0,7mm - (zjistoval jsem to tak ze jsem hybal s tou hridlekou a koukal jak se meni vule mezi otvorem a kompresorovym kole, take podle hybani rukou to vypada na takovou vuli) rekl bych ze vule je stejna jako pred rokem. Ale pred tim jsem si nevsiml kontaktu se sacim otvorem.
Jinak turbo je seriovka - tlaci skvele (mam nastaveny seriovy tlak 0,7 baru) nevydava zadne divne zvuky. Hridelka se otaci zlehounta. Muze byt ten kontakt turbiny s otvorem moc nebezpecny? Je to normalni u Turba s tolika najetymi km. Mam to nijak resit nebo nechat byt a sledovat zda se to bude zhorsovat?
Zkusim si pro jistotu nachat zmerit tlak oleje jestli je ok.
Diky za rady.
