

nech sa paci, rad sa pozriem ako nastavis tlak 1.2bar na T25 a zajazdis s tym viac ako to meranie na brzde:) Ak si precitate viac clankov na sxoc.com tak sa dostanete k zaverom ako som napisal o prispevok vyssie. Este raz, kdo si mysli, ze s T25 dostane realne viac ako 230-240k, je na omyle a v pripade skusania bude ronit slzy nad znicenym turbom a motorom. Nehovoriac o tom, ze napr. seriove vstreky su davno mimo pri 270k....Martin_534 píše:pozor ondra má seriovej mezichladi? :-)
n?kde na sxoc.com foru sem ?et, že z T25 p?i tlaku 1,2Baru dostal 270 koní :-)
tak to ti usetrim kopu penazi a poviem ti to hned (staci mi pozriet do palivovej mapy pre stage 1 cip napr.):Martin_534 píše:no až si koupim elektronickej boost controller, A/F budík a hlavn? spojku tak uvidíme :-)
no ale je pravda, že já plnej boost p?i normálnim ježd?ní prakticky nepoužívám :-)
idealne bude nechat priemer komplet vyfukovej trubky aj downpipe rovnaky, ja mam tiez cca 60, moja priruba na turbe je este vacsia, takze to mam potom trochu zuzene, ale ak mas prirubu 60mm, kludne tak urob aj zvysok vyfuku...milonovo píše:Fajn,kašlu na to,beztak už vše mám,m? po?ád vrtalo hlavou že to turbo je tak velký(jestli mi neposlali na n?jakej nákla?ák),ale když ?íkáš,že je jednou takový,tak to bude asi onoTo nový T25 se bude hodit,kdybych to náhodou n?kdy prodával a dával to do p?vodního stavu,má najeto asi 1000km.A ješt? jsem v t?ch starejch p?ísp?vkách vyhrabal n?co o downpipe,mám ud?lat p?írubu jako je na turbu a postupn? jí zužovat(n?co jako trychtý?) nebo od za?átku trubku co bude po celý dýlce,p?edpokládám tak 60?Díky.