Tak jsme si vyrobil ten ochranny stit k filtru. Vypada asi nejak tahkle (nemam digitalni fotak tak davam fotku aspon jednoho temer totoneho)
Vyrobil jsem to z 1mm silneho hlinikoveho plechu. Na horejsi hranu se da pouzit nejaka tesnici guma z kapoty ze Skodovky apod.
Ta dira jak jsou kolem ni 4 mensi je pro AFM a ta vice vlevo je pro hadici na privod studeneho vzduchu. Ti co maji kit sani od KN ji dastali k tomu a pokud ji umistili podle navodu tak povede presne do toho odtvoru v tom plechu.
Prinosy:
- filtr nema sanci sat teply vzduch z motoru coz je velmi spatne. Kdyz se podivate na moznost proudeni vzduchu k filtru pri zavrenych svetlech tak tam opravdu moc mista neni - pri otevrenych je to lepsi. Ti co maji otevrene sani a nemaji zadny privod studeneho vzduchu k filtru (nejakou hadici treba jako u kitu od KN) by s tim meli neco udelat - snizuje to vykon. Nebot teply vzduch ma vetsi objem - mensi hustotu. Studeny vzduch ma vesti hustotu - vzduch se stoupajici teplotou zvetsuje objem.
Ve finale dostanete do motoru vic vzduchu a hlavne ten vzduch bude mit nizsi teplotu nez bez toho krytu.
- filtr se tolik nespini prachem z motoroveho prostoru nebot je zakrytovan
Samotna vyroba te sablony byl docela horor. Vubec bych se nechytal kdybych nemel z ceho vychazet:
Nesel jsem ten obrazek nekde na sxoc.co.uk. Vychytat ten kdyt aby dobre licoval dalo zabrat - musel jsem vyrobit sablony z tvrdeho papiru a az 3 licovala dobre.
Pokud nekdo mate zajem muzu vam poslat vykres te sablony - finalni verze ktera licuje na 95%. Pouze pro standartni zapojeni Intercooleru.
Ten vykres te sablony je ve formatu dwg, nebo dwt. Nakresleno v AutoCADu.