Muzete pro me nikdo zmerit odpor na zapalovacich civkach? Na facelift modelu S13, slysel jsem ze na prefaceliftu byly v civkach pruzinky s karbonovymi tycinkami ktere dosedali na svicku pro lepsi vodivost a na faceliftu uz byli jenom delsi pruziny. Tak si myslim ze muze byt rozdil v odporu facelit a prefacelit civky.
V servisnim manualu je pro prefacelift model udan odpor na civkach:
0,6 - 0,8 Ohm

Ja jsem nameril na mych civkach na vsech sejne: 1,5 Ohm
Mozna je to v poradku pro facelit civky pokud byly odlisne od prefaceliftu. Pokud byly stejene tak co by mohl zpusobit vetsi odpor zapalovacich civek???????
Snazim se opravit porblemy se studenym startem a trochu nestabilnimi otackami tepleho motoru - otacky nekolisaji, jenom je slyset ze motor nebezi plynue.
Kdyz nastartuju studeny motor tak se trese (ani se mu nedivim, je mu zima no

NGK BCPR6ES-11 predtim tam byly NGK PFR6A-11. Ale nic se nezmenilo. Mozna to jsou spatne saci ventily, je citit benzin pri studenych startech. Jestli jsou ty civky ok tak to budou urcite ty ventily.
