takze s autem uz nejaky ten patek plnou parou jezdim a poznatky jsou takove -
Kardanem to zrejme nebude, jelikoz jakmile vyslapnu spojku, vibrace uplne zmizi... (kardan se ale toci stale , takze by musel vibrovat i tehdy)
Zjistil jsem ze to dela nejvice v nizkych otackach motoru (1800-2500) a nejvice za studena.. Pak taky kdyz tam mam trojku , vibruje a malicko na radicku potlacim dopredu a drzim ji tam, tak citim v ruce, ze prestala vibrovat...
tak samo treba i dvojka, kdyz tam ten kvalt jakoby "dotlacim" a drzim ho pritlaceny, tak nevibruje...
Muze to teda byt temi krouzky na pace? nedoévedu si vysvetlit jaky muzou mit na tohle vliv ???
pripadne nemuze to delat treba vyfuk ? je uchyceny k prevodovce a kdyby motor tlacil tak ze by se vibrace vyfuku prenasely na prevodovku? (mam mezi katem a pokracovanim vyfuku mezi prirubama profoukle tesneni, tak ze by ten plyn nejak rozechvel vyfuk?) neprijde mi to ale pravdepodobne..
Poradte prosim, jeste tohle mi chybi vyresit, abych byl uz temer spokojen

Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
