Myslím, že turbo doma opravit nelze. Co jsem se tak dočetl, tak u repasu turba kromě nových ložisek a těsnění potřebujes i vyvážit osu s vrtulema a to doma neuděláš. Když necháš osu nevyváženou a jen vyměníš ty díly co dostaneš v tom kitu a i kdyby ty díly z toho levného kitu pasovali a fungovali jak mají, tak by se ti tam ta vůle asi rychle objevila znovu vzhledem k tomu, že vůle u turba vznikne hlavně v důsledku nevyvážení v hlavní ose. Těm repas kitům bych osobně nevěřil, ale můžeš to otestovat a dát vědět...
Na doma repasovany T28 jsem jezdil kdysi s CA a v pohode (nez zakukal motor )turbo po rozebirani auta melo vule v norme a slouzilo (predpokladm) dal, jen ho musis slozit presne tak jak bylo pred rozebranim.Ten repas kit sam o sobe s vyvezenim nema jak hnout
Mám T28 repasnutou doma, sám sem to dělal, a pak nechal dodatečně vyvážit... Vrátili mi ho s tím že to asi nemá uplně cenu znova repasovat ale furt tlačilo dobře s vůlema jako při složení. Takže to můžeš normálně přeházet doma, a pak to jen nech dovyvážit. Toť vše.
Já kupoval repas sadu přes ebay a po složení jsem nechal střed vyvážit. Pokud není vydřená osička nebo lopatky nějak extrémně, tak myslím v pohodě. Už rok jezdím a bez problému
díky kluci, varianta udělat si vlastní repas a poslat na vyvážení zatím vyhrává...
co stálo samotné vyvážení pro zajímavost a kde bylo dělané?
přesně jak píše myšák, musí se to složit tak jak se rozloží, důležité je si to nějak poznačit, na netu je dost tutoriálů které pomohou
moje turbo není nikde nijak výrazněji poškozeno, odešlo prostě uložení, kluzná ložiska nevydrží věčnost....