Příspěvek
od kenivruh » 18.03.2016, 09:13
Hlavny problem je v tom ze cez AFM pred turbom ide skoro vzdy relativne studeny vzduch. Za turbom aj ked tam je IC, tak ten vzduch je podstatne teplejsi. Otazka znie ako velmi je AFM citlivy na tento teplejsi vzduch a ci dokaze ten korekcny odporovy drot spravne upravit signal podla teploty vzduchu (myslim ze take nieco robi bezny AFM).
Takze fungovat to asi bude, ale nemyslim ze so seriovou jednotkou bez uprav.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den