CA Nemá výkon
CA Nemá výkon
Zdar všem, v létě jsem poskládal CAčko, který bylo původně načnutý na klice. Dělal se brus kliky, nový uložení a šály. Po pár dnech ježdění začalo ve vysokých točkách kouřit oilem. Protože ani do ty doby nejelo jak mělo, rozhod jsem se udelat ještě pístní kruhy. Honovaly se válce , davaly se new kroužky, nerez těsnění pod hlavou asi 100x kontrolovaný rozvody i podle zubů se to poskládalo znovu. Na 2mm nerez těsnění jsou komprese 9,5 shodně na všech válcích a jelo to stejně jako předím.
I když jedu jako důchodce tak se nedostanu pod 13 litrů a porád to je takový líný. Jinak spec je skoro serie, jen IC vedení a cooler kit pro CA, vykuchaný výfuk, Co je všechno kontrolováno, nebo měněno: Walbro pumpa, pal. filtr, Power transistor, svíčky, cívky, vaha vzduchu, CAS, new čidlo teploty, těsnost IC, místo T25 z R33 obyč T25 a klapka včetně TPS a Řj stále code 55
Postupně se to malinko zlepšilo ale žadná sláva. dnes ještě znova vyměněn palivový filtr a vstřikovače. Po výměně vstřiků, to je o malinko lepší, ale huř startuje a spotřeba stále stejná.
Měl by někdo nějaký nápad?
A ještě se zeptám. Mají velký vliv na chod motoru podtlaky vedoucí k PT a uhlíkovému filtru? Díky
I když jedu jako důchodce tak se nedostanu pod 13 litrů a porád to je takový líný. Jinak spec je skoro serie, jen IC vedení a cooler kit pro CA, vykuchaný výfuk, Co je všechno kontrolováno, nebo měněno: Walbro pumpa, pal. filtr, Power transistor, svíčky, cívky, vaha vzduchu, CAS, new čidlo teploty, těsnost IC, místo T25 z R33 obyč T25 a klapka včetně TPS a Řj stále code 55
Postupně se to malinko zlepšilo ale žadná sláva. dnes ještě znova vyměněn palivový filtr a vstřikovače. Po výměně vstřiků, to je o malinko lepší, ale huř startuje a spotřeba stále stejná.
Měl by někdo nějaký nápad?
A ještě se zeptám. Mají velký vliv na chod motoru podtlaky vedoucí k PT a uhlíkovému filtru? Díky
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA Nemá výkon
Komprese 9,5 je na výbrus válců. Ovalita byla v pořádku? Jak je na tom turbo? Tlak paliva jsi kontroloval?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: CA Nemá výkon
Ovalita byla ok, tlak paliva bohužel nemám jak změřit. Turbo je v pořádku, bylo to stejné na obou turbech a tlačí 0,75bar
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA Nemá výkon
Tak ho nech změřit v servisu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: CA Nemá výkon
Asi mi ni jinyho nezbyde Jinak dalsi indicie jsou, že to za studena cuka a občas je cítit benzin. Pri větších otackach to trochu smrdí jako špatně spalena smes.
Re: CA Nemá výkon
ak mas seriovu lambdu a je vadna,moze to sposobovat podobne problemy. Kompresny tlak je ovplivneny hrubsim tesnenim,ale videl som aj horsie...problem je ze zaklad bol motor ktory mal problemy s mazanim (kluka) co mohlo sposobit aj opotrebovanie valcov napr...
Re: CA Nemá výkon
Věděl by někdo prosím, zda lze použít lambda soundu ze Z32 VG30DETT na CA? Jestli bude dávat stejné hodnoty? Můžu mít na
z32 za dobrý peníze a na CA skoro nikde není, nebo stojí tolik jako širokopásmá A má i stejný konektor. Díky
z32 za dobrý peníze a na CA skoro nikde není, nebo stojí tolik jako širokopásmá A má i stejný konektor. Díky
Re: CA Nemá výkon
Nebude, je vetsi. Musel by jsi pouzit Air Flow Converter . Napriklad Apexi SAFC Neo.
Nebo vymenit mapu v ridici jednotce.
Nebo vymenit mapu v ridici jednotce.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: CA Nemá výkon
pyta sa na lambdu,nie na afm. Tazko povedat ci je rovnaka a hlavne ci je rovnako zapojeny konektor. Je mozne ze buee pasovat,ale aj nemusi. Kup univerzalnu vyhrievanu lambdu a spravne ju zapoj,tu na fore najdes popis.
Re: CA Nemá výkon
Zkusil bych nejdřív nové svíčky, před časem jsem s lambdou taky laboroval a změny byly neznatelné. Dokonce jsem jí nechal i odpojenou a auto jelo pořád stejně. Svíčky jsem měl úplně nové a stejně jedna z nich byla KO.
Re: CA Nemá výkon
ak je naozaj vadna lambda,po jej vymene by mal byt jasny rozdiel. Skontrolovat treba urcite aj sviecky,to je zaklad,urcite by som overil aj tlak paliva. Aky je podtlak v sani pri volnobehu? Videl som aj prasknuty carbon canister co robil podobne problemy,vsetky vedlajsie podtlaky na skusku odpoj a zaslep.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA Nemá výkon
I to zničené čidlo způsobuje problémy hlavně pocase začne olej smrdet benzinem a to je pozde zvláště u motoru v zaběhu.
S tím by mola jít ruku v ruce i snížena komprese a jo svíčky.
S tím by mola jít ruku v ruce i snížena komprese a jo svíčky.
Re: CA Nemá výkon
Čau všem, díky moc za rady a názory Takže lamda sonda vyměněna a auto se chová skoro stejně, pokud je tam nějaké zlepšení tak celkem "nehmatatelné". Svíčky jsem měnil včera. Místo 8mm odtrhu za 11mm rovněž NGK BCPR7 něco a opět beze změny. Svíce co tam byly předtím, měly najeto asi 1000km a měly krásnou cihlovou barvu bes sazí na jiskřišti tak i karbonu a nebyly ani bílé od chudé směsi. pouze měly saze po obvodu (jakoby pod závitem). Podtlak na volnoběh je -0,65baru takže na únik bych to taky neviděl.
Za studena chytá na první břinknutí, ale teplému to docela trvá a ráno za studena, než dosáhne provozní teploty, tak se mu vůbec nechce a cuká. Jak už jsem psal výše, tak čidlo teploty pro ECU je měněno za nové.
V pátek se jedu podívat za Dušanem do Powerlabu. aby mi změřili tlak paliva a snad i poměr směsi tak uvidíme.
A ještě jedna možná dost zásadní informace. Přijde mi, že motor zacíná na volnoběhu detonovat, teda pouze za tepla. Jezdím jen na N98 a N100 a CAS nastaven na 15°. Myslel jsem, že po výměně vstřiků přestane, ale je to tam stále.
Za studena chytá na první břinknutí, ale teplému to docela trvá a ráno za studena, než dosáhne provozní teploty, tak se mu vůbec nechce a cuká. Jak už jsem psal výše, tak čidlo teploty pro ECU je měněno za nové.
V pátek se jedu podívat za Dušanem do Powerlabu. aby mi změřili tlak paliva a snad i poměr směsi tak uvidíme.
A ještě jedna možná dost zásadní informace. Přijde mi, že motor zacíná na volnoběhu detonovat, teda pouze za tepla. Jezdím jen na N98 a N100 a CAS nastaven na 15°. Myslel jsem, že po výměně vstřiků přestane, ale je to tam stále.
Re: CA Nemá výkon
motor na volnobehu v ziadnom pripade nedetonuje. Pokracuj zmeranim tlaku paliva s a bez podtlaku do fpr.