prosím o váš názor.
Nějakou dobu již řešim problém že mi motor přestane tak cca od 4tis ot. jet. Ze zkušenosti soudim že tam přestane jít benzín, nevim ale proč. Mam tam T28 řídim to Power FC a teď prověřené a vyčištěné 444vstřiky. Pal pumpu jsem měl Walbro 255 a teď jsem si půjčil 400l a je to pořád stejný. Dělalo mi to se sériovejma vstřikama s 255 Walbrem a i s chipem od Horsham stg.2. Mam sériové sání a mezichladič vzduchu i váhu vzduchu + otevřený výfuk 76mm.
Motor jde bez problémů vytáčet do omezovače avšak max. na čtvrt plynu a můžu tlačit i 0,8 bar, přidám li víc auto přestane ihned jet jak když utneš a po ubrání a plynulém přidání plynu se zas plynule bez škubnutí rozjede a jakmile s více jak čtvrt plynem to začne plnit tak to opět hned vypadne. Jakmile vypadne tah a uberu plyn a hned přidám stále nejede - musím ubrat a zlehka přidat a pak funguje. Po přidání nestřílí ani nic takového, neškube prostě jak když je tam fuel cut deffender ale ten by s použitím Power Fc již fungovat neměl. Když mám tlak na 0,5 - 0,6bar tak auto jezdí jak má! Odvzdušnění nádrže prověřeno.
Prostě nevim a tipuju už jen váhu vzduchu a nevim jestli to sériová vůbec dá. Nebo špatnej pal. regulátor nebo potenciometr škrt. klapky

Zkuste mi prosím poradit v čem by mohl být háček.
Předem díky za váš čas, ahoj