Čavte chalani mám takú otázku. Chcel by som vedieť či mám samosvor alebo nie lebo podľa tých 2 posledných čísel v tom kode samosvor nemám ani na diffe nie je žiadny nápis ani nálepka lenže auto z miesta gumuje z obidvomi kolesami a pri pokuse o drift raz zapne inokedy nie. čo si o tom myslite?
Chladic oleja diffu tam mam,kolesa ked vo vzduchu potocim jedno to predu tak ide aj to druhe tym istim smerom ,lenze pri zatazi ked chcem zagumovat hrabu obi dve kolesa ale do zakruti to obcas odpoji a obcas gumuju obi dve takze tomu nechapem napadlo ma ci to nemoze brat signal z abs a kvoli tomu to odpaja ked sa zmenia otacki kolies
asi tam niekto swapol VLSD. to ze nefunguje stale nieje nic divne, kedze uz moze mat najlepsie roky za sebou. Vymena oleja nepomoze, kedze visco element je uzavrety.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Ten odkaz neni asi uplne jak sis predstavoval Predpokladam ze si mel na mysli pridani podlozek. to neni o tom ze se vymeni a vse zas funguje ale o tom ze se pridanim (pripadne vymenou za o hodne silnejsi) ten vyskozni clen tak vysponuje ze se vic "zakousne". Kdyz se nad tim zamyslim tak podle konstrukce toho stredu budou vic trpet satelity ale uvidime co to udela, taky mam VLSD bidnej tak ho klidne muzu dojebat uplne