Diferenciál S13
Diferenciál S13
Čavte chalani mám takú otázku. Chcel by som vedieť či mám samosvor alebo nie lebo podľa tých 2 posledných čísel v tom kode samosvor nemám ani na diffe nie je žiadny nápis ani nálepka lenže auto z miesta gumuje z obidvomi kolesami a pri pokuse o drift raz zapne inokedy nie. čo si o tom myslite?
Re: Diferenciál S13
Zvedni obe zadni kola do vzduchu, vem si asistenta a protocte je proti. Bud to pujde nebo ne
Re: Diferenciál S13
To som skusal a tocia sa obidve jednim smerom
Re: Diferenciál S13
kdyz mas open tak se kazde toci jinam kdyz VLSD tak obe na stejnou stranu .........
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Diferenciál S13
Chladic diffu melo myslim jen VLSD.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Diferenciál S13
Chladic oleja diffu tam mam,kolesa ked vo vzduchu potocim jedno to predu tak ide aj to druhe tym istim smerom ,lenze pri zatazi ked chcem zagumovat hrabu obi dve kolesa ale do zakruti to obcas odpoji a obcas gumuju obi dve takze tomu nechapem napadlo ma ci to nemoze brat signal z abs a kvoli tomu to odpaja ked sa zmenia otacki kolies
Re: Diferenciál S13
Spíš jestli už nemáš dif v háji. Ze samosvoru se časem prostě stává otevřenej.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Diferenciál S13
A nepomohlo by vymenit olej napriklad alebo nieco tomu podobne
Re: Diferenciál S13
Daj si 1,5 alebo 2 cestný diferencial a budeš gumovať kým ti motor stačí
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferenciál S13
asi tam niekto swapol VLSD. to ze nefunguje stale nieje nic divne, kedze uz moze mat najlepsie roky za sebou. Vymena oleja nepomoze, kedze visco element je uzavrety.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Diferenciál S13
A nevieš mi prosím poradiť co stim robiť ?
Re: Diferenciál S13
Dat tam nove vymezovaci podlozky.
www.200sx.cz/forum/posting.php?mode=reply&f=146&t=22531
www.200sx.cz/forum/posting.php?mode=reply&f=146&t=22531
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Diferenciál S13
Ten odkaz neni asi uplne jak sis predstavoval Predpokladam ze si mel na mysli pridani podlozek. to neni o tom ze se vymeni a vse zas funguje ale o tom ze se pridanim (pripadne vymenou za o hodne silnejsi) ten vyskozni clen tak vysponuje ze se vic "zakousne". Kdyz se nad tim zamyslim tak podle konstrukce toho stredu budou vic trpet satelity ale uvidime co to udela, taky mam VLSD bidnej tak ho klidne muzu dojebat uplne
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferenciál S13
s tym sa neda nic robit, vymenit za funkcny visko alebo dat mechanickyLubo200sx píše:A nevieš mi prosím poradiť co stim robiť ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den