ruční brzdy kotouč/buben

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od OndraS13 »

Je to jenom dotaz abych byl chytřejší :
Proč je lepší mít zadní ruční brzdu bubnovou než kotoučovou ?
Setkal jsem se už hodněkrát s tím že sháněli u mě zadní brzdy na 200SX kvuli tomu aby měli ričku bubnovou ...
Mám 240tku kde je normálně ručka přez táhlo na třmenu brzdiče - a tak mě to zajímá co je lepšího na bubnu .

Díky
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
mravenec
user
Příspěvky: 71
Registrován: 09.01.2010, 01:52

Re: ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od mravenec »

nejsem žádnej expert ani odborník, bez ABS bych v tom nic moc nehledal, ale s ABS si myslím že je to dobrá věc mít nezávisle ruční brzdu( podle mě podotýkám), z důvodu při brždění s ABS mám možnost zablokovat zadní kola úplně, párkrát jsem byl za to rád když mi to nějakej expert zašlápnul. toď můj názor :)
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od SilverFox »

Bubnová je účinnější a spolehlivější.
Obrázek
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od Trinom »

ABS s tím nemá co do činění - kotoučová ručka je mechanická, ne kapalinová.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od MYSAK »

Ten vymysl kde pres tahlo zatlacujes pistek brzdice je tak genialne vymyslenej ze ho nikdo nechce.. sou s tim problemy, mechanismus zatuhne / zarezne pak bud rucka nebrzdi nebo radsi brzdi i kdyz nema.. Na daily mam tenhle system a nakopal bych je za nej do rite.. na SX buben a luxus, o podstatne vyssim ucinku ani nemluvim
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od Trinom »

To mi připomíná, že bych je měl na scorpiu zase rozhejbat :D Však to znáš - automat, tam se ručka prakticky nepoužívá.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od Grassell »

SilverFox píše:Bubnová je účinnější a spolehlivější.
Presne tak :bounce:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ruční brzdy kotouč/buben

Příspěvek od kenivruh »

MYSAK píše:Ten vymysl kde pres tahlo zatlacujes pistek brzdice je tak genialne vymyslenej ze ho nikdo nechce.. sou s tim problemy, mechanismus zatuhne / zarezne pak bud rucka nebrzdi nebo radsi brzdi i kdyz nema.. Na daily mam tenhle system a nakopal bych je za nej do rite.. na SX buben a luxus, o podstatne vyssim ucinku ani nemluvim
a nieje nic lepsie pre brzdy, ako ked su zohriate brzdy, pritlacit na nich brzdovu dosticku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět