ono je to hodně těžké posuzování, ale všeobecně platí, že do seriových předokolech se nedávají samosvory, a předokolka bez samosvoru, je sice lehce čitelná, ale v ovladatelnosti na tom není o moc lépe jako zadokolka se špérou, ale každopádně se na předokolce at se špérou nebo bez dá naučit jezdit rychleji na limitu jak se zadokolkou
neporovnávejme ovšem seriové sx, ale třeba toyotu s náhonem na prdel s motorem vzadu a se špérou, což je také běžná seriovka se seriovou předokolkou bez špéry, a ejhle ono už to nevyznívá tolik pro předokolky, takže ono je to spíše o autě, o řidiči, zkušenostech, vyvážení auta, výkonu, váze, převodech, adhezi atd atd
mě by třeba zajímalo adnerovo GTM, které je hodně dobře vyvážené, lehké, se špičkovým výkonem i v atmosféře v porovnání s předokolkou se špérou se stejným výkonem, tipuji adnerovo GTM, ale ruku bych do ohně nedal, protože už jsem jel s předokolkou se špérou na dobrých gumách, akorát nebyla tak silná, abych věděl jak se chová při velkém výkonu v zatáčkách
ale v podstatě je to diskuze o ničem, protože do předokolky aby se s ní dalo jezdit vrchy či cokoliv stačí nasypat ani ne polovinu co do zadokolky s vyváženou konstrukcí, a protože tohle porovnání na vrchách není k vidění, tak to jednoduše svádí k tomu že předokolka se špérou je lepší, ovšem podíváme li se několik desetiletí zpět, jak je možné že staré 130RS škodověnky tolik kralovaly než na scénu přišly čtyřkolky, vždyt jsou to přeci jen mrdky že
a za další zase nevím jak chcete porovnávat výkony atmo předokolky která sice má stejný výkon jako zadokolka, ale krouták jí jde pomalu nahoru s rostoucíma otáčkama až třeba do 9000toček a zadokolku v turbu, která má svůj krouták od 3000 do 7000 pořád stejný, jelikož jsem zase tolik toho neodřídil a vrchy jsem nejel tak nevím, ale osobně bych si raději vzal auto v turbu se stabilním kroutákem než atmošku, ale tím neříkám že je to ideální na vrchy jak tu propaguje jagy svou předokolku
ale když už chceš jagy porovnávat a něco tvrdit, tak nám ukaž svoje výsledky z vrchů a taky kde jsou v porovnání s tebou zadokolky a nehledme momentálně na výkony objemy a množství peněz, co kdo má, ejn když zatracuješ tak vehementně zadokolky (já proti předkům nic nemám) a je mi jasné že špéru máš, jinak bys mohl s tou svou károu akorát orat pole, a nebo dělat ostatním vrchařům křoví, jak na tom jsi že zadokolky a turba jsou na hovno a mara nám může ukázat s čím jezdí jeho kamoš a jaké jsou jeho výsledky, a bude alespon trošku objektivní, jinak si oba strčte svoje kydy do batohu, tohle je téma o GO sr 20, který jste negerálkovi komplet ani jeden a to že ho jagy swapuje popř možná měnil šály a těsnění pod palicí, neznamená že umí udělat pořádnou GO
takže se tu srovnává co se moc srovnat nedá, a upřímně tenhle slovní souboj nemá vítěze
G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Tomcat měl samosvor, novej focus taky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Nikdy jsem netvrdil, ze delam GO a ze to umim, nevim proc to tedy vytahujes...
Na vrchach moje auta LSD nemely a fungovaly. Dva VE Sunny, co jezdi kopce speru taky zatim nemely a jezdilybednu. Samozrejme LSD je pro FWD velka vyhoda, ale napr. Primera funguje skvele i bez ni... kdo s ni jezdil, vi. Ma hodne neutralni chovani, predni lichobeznik je proste skvely.
Co se me tyce, tak nevim kdy jsem proti nejake RWD jel a kdyz ano, tak rychlejsi nebyla (krome nejakych M3). Ale fakt neporovnavam street auto za 50tis. vs 500tis. auto vylozene na zavody...
Za dalsi, postavit rychlou FWD na kopce/okruh/okresky naopak stoji o hodne min penez, nez stavet RWD.
Seriovy Sunny s podvozkem, semislickem a serie brzdama mam Brno za 2.43 (lehce pod 2.40 po doladeni - odklony, tlak pneu, brzdy), muzes se zeptat Pecy, co mel v SX na takovy cas...
A RWD jsem nikdy nehanil, staci cist poradne. Rikal jsem, ze postavit konkurence schopne RWD je drahe a ikdyz ho nekdo postavi dobre, je potreba mit na to zkusenosti aby se auto prosadilo - a jeste nesmi naprset. Nikdo krome Pecy to nezkousi, takze tak...
Kazdy si samozrejme muze postavit, co chce... ja jen vim, ze FWD jde postavit za "tasku hrusek" a bude rychla a spolehliva.
Na vrchach moje auta LSD nemely a fungovaly. Dva VE Sunny, co jezdi kopce speru taky zatim nemely a jezdilybednu. Samozrejme LSD je pro FWD velka vyhoda, ale napr. Primera funguje skvele i bez ni... kdo s ni jezdil, vi. Ma hodne neutralni chovani, predni lichobeznik je proste skvely.
Co se me tyce, tak nevim kdy jsem proti nejake RWD jel a kdyz ano, tak rychlejsi nebyla (krome nejakych M3). Ale fakt neporovnavam street auto za 50tis. vs 500tis. auto vylozene na zavody...
Za dalsi, postavit rychlou FWD na kopce/okruh/okresky naopak stoji o hodne min penez, nez stavet RWD.
Seriovy Sunny s podvozkem, semislickem a serie brzdama mam Brno za 2.43 (lehce pod 2.40 po doladeni - odklony, tlak pneu, brzdy), muzes se zeptat Pecy, co mel v SX na takovy cas...
A RWD jsem nikdy nehanil, staci cist poradne. Rikal jsem, ze postavit konkurence schopne RWD je drahe a ikdyz ho nekdo postavi dobre, je potreba mit na to zkusenosti aby se auto prosadilo - a jeste nesmi naprset. Nikdo krome Pecy to nezkousi, takze tak...
Kazdy si samozrejme muze postavit, co chce... ja jen vim, ze FWD jde postavit za "tasku hrusek" a bude rychla a spolehliva.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
já se nenavážím ani do tebe ani do maryjagy píše:Nikdy jsem netvrdil, ze delam GO a ze to umim, nevim proc to tedy vytahujes...
Na vrchach moje auta LSD nemely a fungovaly. Dva VE Sunny, co jezdi kopce speru taky zatim nemely a jezdilybednu. Samozrejme LSD je pro FWD velka vyhoda, ale napr. Primera funguje skvele i bez ni... kdo s ni jezdil, vi. Ma hodne neutralni chovani, predni lichobeznik je proste skvely.
Co se me tyce, tak nevim kdy jsem proti nejake RWD jel a kdyz ano, tak rychlejsi nebyla (krome nejakych M3). Ale fakt neporovnavam street auto za 50tis. vs 500tis. auto vylozene na zavody...
Za dalsi, postavit rychlou FWD na kopce/okruh/okresky naopak stoji o hodne min penez, nez stavet RWD.
Seriovy Sunny s podvozkem, semislickem a serie brzdama mam Brno za 2.43 (lehce pod 2.40 po doladeni - odklony, tlak pneu, brzdy), muzes se zeptat Pecy, co mel v SX na takovy cas...
A RWD jsem nikdy nehanil, staci cist poradne. Rikal jsem, ze postavit konkurence schopne RWD je drahe a ikdyz ho nekdo postavi dobre, je potreba mit na to zkusenosti aby se auto prosadilo - a jeste nesmi naprset. Nikdo krome Pecy to nezkousi, takze tak...
Kazdy si samozrejme muze postavit, co chce... ja jen vim, ze FWD jde postavit za "tasku hrusek" a bude rychla a spolehliva.
ohledně té GO, jsem to napsal proto, že tady se borec ptá na GO, a hádáte se tu o předokolce ty s marou, takže by jste měli oba dostat za uši, a vůbec to nesouvisí se mnou a s mýma GO, když si přečteš, co jsem napsal, tak jen zopakuji, že předokolka se dá postavit za méně jak polovinu oproti zadokolce, proto všichni jezdí v předokolkách,
a ještě jak jsi ohledně času pecy a tak, nechci vyvolávat flame, ale tipni si proč formule mají zadní náhon, určitě to není proto že by předokolky byly lepší, ale samozřejmě je to jiná liga, která opět nesouvisí s tímhle tématem, ale je to v podstatě jasná odpověd pro všechny kteří vyzdvihují nekompromisně předokolky, což asi není tvůj případ
nechci to dál rozmazávat, vybodněte se na předokolky versus zadokolky, stejně nikdo nepostaví formuli předokolku, která by vyhrála jedinej podnik f1, tím bych hádku ukončil
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Mrknul jsem do tabulky
Brno:
200SX: R888, komplet podvozek, stage 2, motor po GO + spousta kravinek za čtvrt míče: 2:40.85
Clio: série, R888, -2cm pružiny, sportovní brzdové desky: 2:41.1
A to se vyplatí
Nic to však nemění na tom, že s FWD není na okruhu ani zdaleka taková zábava, takže já zůstávám u RWD, ať už to bude dvoukilo nebo něco jiného...
Brno:
200SX: R888, komplet podvozek, stage 2, motor po GO + spousta kravinek za čtvrt míče: 2:40.85
Clio: série, R888, -2cm pružiny, sportovní brzdové desky: 2:41.1
A to se vyplatí
Nic to však nemění na tom, že s FWD není na okruhu ani zdaleka taková zábava, takže já zůstávám u RWD, ať už to bude dvoukilo nebo něco jiného...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- sr20detn14
- user
- Příspěvky: 62
- Registrován: 13.11.2010, 16:11
- Bydliště: Japan-Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Hojte jsem o5 tu a to silvii kterou jsem dovezl z SK ve zvláštním stavu..
řešil jsem par volovin bych to trochu zprovoznil..,auto jsem koupil s tím,
že VTC je ko, aaale navíc jsem cítil v boostu unik oleje a vrchol je takový
že jsem bez tlaku turba vypada to že 2871 odešlo-někdo nějaký přísvěpek
po tom co se tu dořešilo který druh pohonu je top))?
příp přesunu
řešil jsem par volovin bych to trochu zprovoznil..,auto jsem koupil s tím,
že VTC je ko, aaale navíc jsem cítil v boostu unik oleje a vrchol je takový
že jsem bez tlaku turba vypada to že 2871 odešlo-někdo nějaký přísvěpek
po tom co se tu dořešilo který druh pohonu je top))?
příp přesunu
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
prosim ta,neotvaraj 3 roky stare vlakno,navyse s nesuvisiacim prispevkom.