Jelikož přišly na řadu brzdy a budu je chtít dotáhnout k naprosté dokonalosti

, budu sem cpát nápady, zajímavosti a všelijaké ty poznatky, ať si z toho každý může vzít co potřebuje. Taktéž zde kdokoli bude chtít může řešit problémy, techniku a konzultovat vlastní zkušenosti a návrhy co se zpomalovacího hardware týče...
Včera jsem přivezl kotouče od Kábrta - "new provedení"
versus staré
nová verze (vlevo) má jinak řešené větrání, čímž kotouč lépe odvádí teplo a je lehčí...hodil jsem je na váhu a nový model má 5,60 kg, starý 6,16 kg při průměru 360/30 mm. To je o pěkného půl kilogramu rotující hmoty víc.

Vážil jsem taky kotouč D2 brzd, 7,94 kg při průměru 356/30 mm = zde je nárůst 2,34 kg a to už je sakra rozdíl.