Došlo na lehkou poruchu zřejmě na pístním čepu či ojničním?-je mi jasné že se musí rozdělat aby se diagnostikovala příčina přesně,motor zatím jen lehce tukal a záhy se odstavovalo,nekouřil v maximu si trochu pápnul.Olej bez kovového bordelu.Tlaky nikdo neměřil(žádné).
Otázka zní jaké zásady dodržet a zda se to vyplatí finančně-proti nějaké té spolehlivosti,jsem ochotny investovat do go cca cenu sr20ve a to je ten brouk bude to stačit?nebudu to tahat za dvě sezony o5 ven??Mám tady u nás člověka co tyhle auta-motory dělá s dlouhou historii Kodr Smidary a ten tvrdí že tahle částka by se nemusela ani vyčerpat...Najedu tak max 15tis za sezonu,ale už mě láká spíš okruh,odjetou mám Sosnu a Lausitzingring.A turbo bych tam zatím rád nechal VE si nechám v záloze do dalších let(nejspíš)
Nejsem motorář a tak proto možná trochu hloupí dotaz za odpvdi předem poníženě děkuji
