JakubkoGB píše:Kentoya píše:bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude
ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém
tak tak kentoya pravda, ani z voza ani na voz

kolik máš najeto se silným autem či dvoukilem, když zrovna CA motor má nejraději otáčky 3000-4000, tak proč mu budu dávat na běžné ježdění turbo gt30, když začne zabírat až při 3500 točkách, proč si tu jízdu raději neužiju, stojí mi za to aby mi auto jezdilo na hovno v běžném provozu, jenom proto abych si mohl napsat mám 400hp?
víš jaký je přibližně limit podvozku dvoukila? kolik koní? proč tam budu srát turbo ke kterému potřebuji upravit nápravy a namísto běžných gum budu muset kupovat minimálně semislicky
klidně si tam dej gt30
víš co musíš dát do motoru any jsi tohle turbo mohl využít
víš kde to nechat naldit
a víš že ti to bude k hovnu?
proč nejdříve nekoupíš dvoukilo, neuděláš základní úpravy, naučíš se základy okolo auta, naučíš se ho ovládat, proč hned řešíš zbytečné kraviny
jestli chceš opravdu použít turbo t30, tak mi pošli na účet přes 100 000kč a nachystám ti na to turbo motor, dalších 100 000kč a nachystám ti podvozek a dalších 100 000 na gumy kola brzdy a naladění
a už se vážně neptej blbě jestli ty peníze nechceš utratit, nebo mi napiš kolik chceš koní a já ti to auto za případný obnos postavím, ale levné to nebude