Tak to je dost špatný ,když auto v určitých otáčkách nechce táhnout ,poté zase funguje jak má ,je to kolem 3500-4500 ot/min.
Sakra ,když si člověk najde to co si přeje ,něco do toho vždycky musí vlézt
Marko448 píše:Tak to je dost špatný ,když auto v určitých otáčkách nechce táhnout ,poté zase funguje jak má ,je to kolem 3500-4500 ot/min.
Sakra ,když si člověk najde to co si přeje ,něco do toho vždycky musí vlézt
Kentoya píše:zajed do olomouce za mnou něco ti ukážu za ty peníze
Takže problém s tahem auta je vyřešen ,opravdu to bylo palivem ,byla to palivová pumpa ,která málo tlačilo ,ale už je vyměněná ,takže auto je v pořádku. Dobrá zpráva pro mě.
ukazuješ seriovku s lakem v pěkném stavu za 65 a sníš
kdyby ses stavil a přestal básnit o té černé, tak by jsi viděl kolik práce tě čeká a mohl by sis odvézt auto, taky po laku s GO motorem, s nápravama v komaxu, s repasovanýma brzdama, s VLSD diffem, S FMIC, a za stejné peníze a za příplatek dalších milion věcí
ale kup si to černé, však ono zaklepe a přijdeš na řadu GO motoru, a upgrade všeho, kde zahučíš přes 100 úaúírů, nebo se toho zbavíš a budeš nasranej že jsi kupoval leštěnku
Můžu potvrdit že u Franty si vybereš dost věcí - máš to blíž , budeš u někoho kdo tomu doopravdy rozumí , jen tak nenaletíš protože nekoupíš zajíce v pytli !!!
Přesně tak, kupovat něco neprověřenýho s neznámou historií je blbost... Dřív nebo pozdějc tam něco kixne a i kdyby ne, tak časem budeš chtít s výkonem nahoru a když ten motor otevřeš, tak se budeš možná i divit, že stále jede. Takovýhle auta by měly zůstat někde v ústraní pro lidi, kteří to neberou jako dvoukilo, ale jako nějaké japonské kupé.
Jen tak ze zajímavosti, který dvoukilo máš na mysli, Franto? Mít já tehdá ty peníze a možnost, tak neváhám...
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Zajed za Kentoyou, pokud nemas penez plnou rit. Jestli chces, mam Golfa kterej zere hovno. Kdyz budes chtit a das mi 300 na naftu, muzu tam s tebou v sobotu dopoledne sjet. Udelas si vejlet, budes mit jasno a poznas cloveka jehoz rady a zkusenosti jsou k nezaplaceni, zvlast pokud si chces kupovat SX.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky. Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7 No problems-no fun
Hoši,toho kluka co má tohle 200sx znám osobně,mám ho i na facebooku,bavil jsem se s ním o tomhle a prodává ho,protože rozjíždí nějakej obchod či co,jinak to měl nedávno v servisu se startérem prej a to cukání je už myslím taky vyřešené....jinak bydlí přímo v HK.za další,tomu klukovi je tuším taky 19 let...možná 20 ))