na ca vic jak 2871r bych nedaval jedine ze bys chtel jit s vykonem jak mobnes ale kdyz se kouknes u nej tak on to ma do 5 tisic mrtve a pak az to jede jak hovado
jakubkoGB pokud ti bude stacit 300ps coz si myslim ze bude na s13 je to asi nejoptimalnejsi vykon tak dej gt2560r a budes spokojenej jak zelva to turbo ma uplne luxusni nabeh
jeste jak tu pises ze gt3071 bude ci je stabilni aj ve vysokych otackach tak na 1,6 motoru gt2871r zvlada max 10 000 ot
takze predpokladam ze na ca18 zmakne 9 tisic ale stejnak ca aby tocilo 9 tisic je dlouhodoba zalezitost
woyta ja o gt2560r premyslel fakt dlouho ale nakonec jsem tam dal 2871R a nejak se mi to moc nelibi chtel jsem aby zabirala az dole mam kopresi 10:1 stim by to turbo gt2560r luxusne chodilo ale nakonec jsem tam dal 2871r a neni to to prave orechove
taky záleží jaký AR jsi zvolil.. celkový výsledný náběh záleží na naladění.. nemůžeš říct,že to bude do 4000mrtvé..
pozor na to 3071R se dělá ve více modifikacích,typ s T28 exh. turbínou a malým AR bude mít perfektní náběh,problém je,že s tím T3 kompresorem na 1,8l motoru bude asi problém s compressor surge..
s T3 turbínou bude pak asi náběh už horší,ta už je velká.
mobnes má GT35R ne GT30 ,to měl kdysi
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
este ze si ma spon niekto zastal lebo som tu vyzeral za debila... ale studoval som to tak asi naj bude GT2871r neviem na garrett.com mi program vypocital aj gt30 a este aj gt32
JakubkoGB píše:este ze si ma spon niekto zastal lebo som tu vyzeral za debila... ale studoval som to tak asi naj bude GT2871r neviem na garrett.com mi program vypocital aj gt30 a este aj gt32
Myslim si že dost lidí tady by zajímalo,jak a s jakýmy komponenty máš postavený motor,když přemýšlíš o těchto velkých turbech,na které už se seriovým motorem nemá cenu chodit! A hlavně si na začátku psal,že bys chtěl výkon kolem 300-350koní,takže pořád to vychází na to Gt2860RS turbo.Ale jestli máš dost finančních prostředků,tak kup GT35 a postav to na 500koní,ale potom to auto bude na normální ježdění k nepoužití...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
do 500 koni staci gt2871r davat velke turbo je zbytecne tocit stim vic jak 7tisic ot nebudes si myslim a kdyz by si sel vykonem max 300ps dej tam gt2560r a bude to mit luxusni nabeh
velky turbo nevidim vyznam proste uplne zbytecne rvat velke turbo pokud mas serii motor tak stejnak vic jak 300ps snim nepudes pak uz by nic nevydrzel
ale jak rikam me to je fuk ja se hadat nebudu ja vim proc to rikam a kazdej at si dela co chce
link nemam auto znam ma tam gt2871R a ma to 525 koni ono nejde jen o velikost turba
jinak pokud sezenu tet dalsich 100 tacu tak se pustime do odladeni a pak se uvidi treba se pletu nebo taky ne to se pozna do roka a do dne