mara_m píše:no momentalne mam rb30/25 ale chtel jsem puvodne rb30/26 ale tet dost vazne premyslim ze rb30/25 vymenim za 2jz takze se ptam na rozdili motoru at se tika chlazeni mazani lagru atd
Ber to tak, že 2JZ funguje třeba v autě jako je Supra MKIV a podle toho byl taky vybraný. RB30 funguje třeba v Patrolu a podle toho to taky je. Třeba na drifty je daleko vhodnější JZ motor, protože nemá problémy s přehříváním šestýho válce, s čímže mají RB motory problémy. Pokud máš možnost vyměnit RB30/25 za 2JZ s 6ti kvaltovou převodovkou tak bych neváhal. Bez tý převodovky už je to na zvážení. RB25 převodovka vyjde na docela rozumný peníze a i něco vydrží. Getrag z MKIV vydrží nesmysl (používá se i do 1000hp staveb), ale díky tomu stojí taky nesmysl. Mrkni na Driftworks forum, je tam pár lidí co jezdí na RB30 i na 2JZ tak by ses moh dozvědět co se jim tak sere. Ale třeba ta černá Sil80 s Rocket Bunny 6666 bodykitem má s tim RB30 docela problémy (750bhp).
Jinak co se týká výkonu, tak 2JZ se sériovou jednotkou a mírně zvedlym tlakem turb dostaneš na bezpečných 400koní a jezdíš. RB30 bude vždycky laborování, otázkou je jestli radši jezdíš, nebo se v tom hrabeš.