Bolo naozaj super az na sobotne premenlive pocasie z obcasnymi prehankamy. Technika sluzila vo vacsine pripadov dobre akurat problemy z autom mal infinity ktory to dal dokopy az vecer v piatok na konci trenenigu, potom chudak pater ktory trafil tonovu betonovu kocku ako ochranu pred vyletenim auta na divakov a tak si zrusil cely zadok. Problemy mali chalani z malaciek kde Pablovi odisla prevodovka a slik to postavil na pravy bok.
Z 200sx som tam bol ja, automato, chalan z S13.33 - tusim ze na fore nieje, infinity, playdude, jimbo, pablo, slik, pater a potom sprinty keni a tusim ze Myo a este jedna cierna S13tka z Ilavy, sprintovali tiez sorpee na Z31 a to iste Buky. Zazrel som tam aj ciernu Z32 ale tusim anglicke znacky.
Nejake fotky mam no najskor zajtra.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Musim pochvalit konstruktery z nissanu, Z32 v serili + sani, vyfuk, 0,9bar, plna hmotnost, automat = 13.003s na 402m
a jeste mam nejakou rezervu v gumach, ted tam mam Nankang NS2 255/40R17
Mám vzkaz pro toho člověka, který má vínovou s13 se zlatými ROTA kolama, předpokládám Pater.
Nechápu jak můžeš organizátorovi vyčítat, že dá jako ochranu před vyletěním z tratě betonové kvádry. Ty betonové kvádry tě zachránili před tím, aby si byl vrahem. Tvoje mínění, že by si se jen tak v klidu přetočil a jel dál je uplně zcestné. Každý ten kvádr váží tunu, jeden si převrátil a druhý posunul skoro o metr, ty ochrany z pneumatik letěli 2m do vzduchu a zastavili se až o plot těsně před diváky, takže o nějakém bezpečném přetočení nemůže být ani řeč. Chápu, že můžeš být naštvaný kvůli poškozenému autu, ale neobviňuj jiné, když si za to můžeš sám. Na rozpravě se před těma kvádrama varovalo. Hledal sem tě už na místě abych ti řek, ať se vzpamatuješ, ale nenašel jsem tě a tak ti to píšu takhle.
bolo naozaj good, pocasie v piatok vyslo, a na moje prekvapenie, bolo to cele do uplnej pohody, ludia si pomohli v com mohli, a pospoznavali sme sa kusok viac, verim ze nabuduce uz vyjde aj mne odjazdit trening, .. mal som trochu respekt ze sa tam nenajde miesto pre zacinajucich, ale naopak, uplne v pohode sa bralo to ze niekto zacina a nejde na supy, ale uci sa..
musim si doriesit svoj problem, lebo som bol auto skusit na 400 m.. a od 4000rpm to prestavalo tahat , len s malymi cukaniami, akoby nedodavala pumpa dost paliva, alebo nieco podobne..lebo sa to nejavilo ako diera v IC.. zeby to prudko zbrzdilo.. ale skor vahavo akcelerovalo ale tocilo do 6000rpm ale pomaly a tazko..s cukanim..
ps. vdaka chalanom v 200vkach, za help a dobry cas.. vidime sa nabuduce, inak sme sa bavili jimbo, automato, s13.33 zeby sme zbehli na babu dat nejaky trening, skusme sa nejak dohodnut..
jimbak, ty co robis na defile jazdcov..si sa kvalifikoval? jak si zajazdil? skoda ze to tak na posl. chvilu vychadzalo ze si z piatkoveho treningu nemal nic.. ale auto vyzera pekne..
Defile bolo fajn len som mal sem tam pocit ze mi to nedrzi spojka...Z piatka som mal akurat tak postavanie v kolone... V sobotu fajn ale nezajazdil som nic... Jednak som sa bal ze vyletim bud do tej steny alebo do tych kociek a jednak som mal auto zlozene 3 dni a absolutne som nevedel ako sa bude chovat... Jedine co som na nom odjazdil bokom bolo co som skusal na parkovisku asi 10min.. A este sa mi pocas treningu povolil tlmic a vyrovnal sa mi lavy odklon a zistil som to az po treningoch..
Akcia dobra, dalo sa dohodnut s organizatormi driftu ale organizacia caratu ma sklamala...A zo seba som najviac sklamany..
A este chcem podakovat Toshovi ze som mohol namiesto neho zajazdit sobotne treningy... Dakujem..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P P: MNOHO DIELOV Z S13...
Nahodou ti to slo pekne jimmbo. Predsa len zaciname a aj ked ty kokotkovia na tribunach len krivo pozerali ze co tam vysrajame, oni sa zmohli len nato pozerat. Nebudem sa predvadzat pred divakmi na ukor toho ze tam rozbijem auto. Najviac som sa bal tych kociek betonovych tak som ani neskusal preklapat drift z prvej do druhej. Potom sa mi to zdalo uz v pohode ostatne zakruty. Trat bola celkom jednoducha ale na chyby tam v tej osmicke miesta moc nebolo.
A uplne najviac zabil typek "tricko drifter.sk" co bol z kazmom na starte ked povedal ze on ma doma drift car jak svina ale nesiel lebo vedel ze tu bude kopec takych ludi co sa uci a ze to len zbytocne ostatnych spomaluje a vobec by tu nemali co robit. By som sa pozrel jak on zacinal idiot.
Uvital by som aj cez leto nejaku podobnu akciu keby sa podarila niekde vybavit na nejakom volnejsom priestranstve. Inac v fest v pohode partia sme sa stretli a dik za pekny vikend
Jimmbo uplne v pohode a dakujem petovi (playdude) za srubu
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm