Já mít k tomu dobré podmínky, tak neváhám a beru to hned, to, že se v tom člověk musí hrabat by mě vůbec nevadilo, ba naopak, mě to baví se štourat v autech, alespon se člověk nenudí Pokud chceš auto a chceš pořád jen a jen jezdit, tak si kup něco jinýho
100 je este velmi optimisticke ale tak ako pise blazen
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Já sem si 200sx koupil v šestnácti s podobnejma vyhlídkama, ale brzo se mi otevřely oči a teď budu rád, když mi to na devatenáctiny bude jezdit. Auto jsem koupil za 35 a měl sem z pdele kliku, že motor šlapal jak hodinky a turbo nekouřilo, na druhou stranu tak strašnou kastli bych hledal asi dost dlouho. Takže investice i s autem jsou kolem 100 000,- a to sem na tom strávil už skoro 3 roky práce a pořád to není tak jak bych si to představoval, takže to vidím ještě tak minimálně na rok pořádný práce. Za celou dobu to jezdilo asi necelý tři měsíce, jinak se v tom pořád hrabu. Nejde o to, že by tam něco nefungovalo, jen to chci mít hezký a baví se mě v tom šťourat - aspoň mám nějakou náplň volnýho času a nevrážim peníze do blbostí. Ten kdo v tomle autě jezdí a užívá si to je velikej šťastlivec a já doufám, že se toho taky dožiju. Teď jen doufám, že motor neodejde - je sice po GO ale od tý doby už taky něco najel.
posetri na poriadnu G.O. a budes mat dobry motor ako zaklad na ktorom mozes stavat
no ale tym padom tento nissan asi nezoberem chcel by som ho co najskor nech uz hned v 18 mozem jazdit a dovtedy by som si ho chcel spravit teda aspon nieco ale asi sa mi to nepodari
neviem ci sa mi to iba zda ale asi neni najlepsia volba začat v 18 s 170hp na zadnej naprave..
i ked sa obcas narodi nejaky majster ale može sa stat ze to obuchaš v 18-tej zakrute
ja by som zvolil niečo lenivejšie..
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Ale v tom stejně nevidím problém... pokud má člověk všech pět pohromadě, tak proč si nedopřát dvoukilo. Jestli je člověk hovado, tak se zabije v čemkoliv...
No neviem tak asi sa s tym autom budem muset rozlucit aspon kym nebudem mat staly prijem ... co ma teda dost sere ... a ked sa mozem spytat rovnako by som na tom bol aj s 240SX?
Jde oto že jsou to stará auta a budeš do nich muset vražet aby jsi je vubec udržel v pojizdnem stavu to je prvni mínus druhe mínus jsou provozní náklady.Časté výměny olejů + vyší spotřeba.Takže pokud chceš sednout a jezdit když tvuj přijem je nizky kup si neco v plynu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
tak jako az tak zle aby som jazdil na plyn na tom nejsom ani diesel by som nechcel ... ale na tu spotrebu sa mozem vyprdnúť .... ale tak este sa budem muset dlho rozhodovat jak na to tak kukam ... a to auto chcem na zabavu jak si napisal ... a ked budem mat robotu tak nejake nase rodinne auto si pozicam a je
Naposledy upravil(a) hajecek88 dne 29.05.2011, 14:06, celkem upraveno 1 x.