takový kraťoučký povídání...
http://dodgecoronet.cz/brake/brakemyths.pdf
Brzdy vs. mýty
Brzdy vs. mýty



Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy vs. mýty
moc dobre a poucne...diky....nicmene jakozto strojar nesouhlasim s prvnim bodem..kotouc se zvlnit muze. Je to dano vnitrnim pnutim materialu ktere se po zahrati uvolni. Delaji to vetsinou ty levne, kde kvalita zpracovani a technologie vyroby neni na takove urovni kvuli cene. Autor clanku zrejme psal pouze o kvalitnich kotoucich.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Brzdy vs. mýty
Taky jsem si početl a dozvěděl se spoustu zajímavých informací. S Mirkem, jako strojař, musím souhlasit, ale řekl bych, že sériové kotouče u většiny automobilek jsou dostatečně kvalitní a aftermarket kotouče od renomovaných značek by tímto taky trpět neměly. Asi se seberu a vyměním mladé na mondeu destičky 

200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Re: Brzdy vs. mýty
Jen dodám, že tohle povídání visí na Sejkiho stránkách.



Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Brzdy vs. mýty
Reupnu to k sobě na stránky. Uložil jsem si to do dokumentů.
Tady to máte: http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
Tady to máte: http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf



Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Brzdy vs. mýty
nz



Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."