Tak jsem to po pár letech vzal z gruntu

Mám venku motor,stejně sem musel,ta kabeláž motoru nejde snad jinak vyměnit,sundané hlavy,válce OK na kroužky a lágry mrknu v sobotu,ale stejně dám nové. Co mi zarazilo,že uplně levá výfuková vačka byla vpředu hodně zakarbonovaná,vyloženě obalená karbonem,žádná jiná taková nebyla,co to muže být:?: .Pak se chci zeptat už jsem tu četl že HI-CAS pryč,že je to zbytečná váha.Já ho mám celkem zachovalý a při výměne za elim.si asi hmotnostně moc nepomužu,ale proč to píšu.Co ta dvě čerpadla oleje(diferák,převodovka) to jsou megery jak kráva,dá se to něčím nahradit,nebo i vyhodit? Závodit s tím nebudu tak by mi zajímalo jestli by to šlo bez chlazení?,Dále,mám shnilé zadní "uši" pod nárazníkem,věc také k hovnu,když tam nebudou a udělá se dno do roviny podlahy?Řešil to už někdo?

- vačka karbon

- čerpadla a chlazení