Dotaz na ventilové pružiny

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od PsychoBilly »

Má někdo zkušenost do kolika max. rpm by měli vydržet sériové ventilové pružiny z CA18DET ? diky za odpověď :)
Naposledy upravil(a) PsychoBilly dne 22.03.2011, 10:01, celkem upraveno 1 x.
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od sejkora »

PsychoBilly píše:Má někdo zkušenost do kolika max. rpm by měli vydržít sériové ventilové pružiny z CA18DET ? diky za odpověď :)
Nove nebo stare?
Bez auta...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od Mirek »

ja se obavam ze pri vysokych RPM ani tak nejde o vydrz jako o rychlost jakou zaviraji :?:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od PsychoBilly »

nove a třeba i jeté okolo 150tis a i 200 tis pokud je v tom rozdíl
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od PsychoBilly »

Mirek píše:ja se obavam ze pri vysokych RPM ani tak nejde o vydrží jako o rychlost jakou zaviraji :?:
tak či tak mě hlavně zajímá do kolika se dají zvýšit otáčky na sériových vačkách a pružinách :)
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od sejkora »

PsychoBilly píše:
Mirek píše:ja se obavam ze pri vysokych RPM ani tak nejde o vydrží jako o rychlost jakou zaviraji :?:
tak či tak mě hlavně zajímá do kolika se dají zvýšit otáčky na sériových vačkách a pružinách :)
tezko rict to tady snad ani nikdo nezkousel, max Kentoya....
Bez auta...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od Kentoya »

seriové pružiny i stářím fungují oki a jejich max je okolo 7000 toček, potom už nestíhají, je to podle motoru, ale min 6800 max 7200, víc mi to nikdy netočilo, ale od 6500 už mají problémy
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od Fizzbiker »

ja sem se na atmo CA16DE a jednotoku kde nefungoval omezovač dostal prez 8t v cca 8400 uz to bylo mrtvy tak ze se ventily opravdu nestihaly vracet ale nema to zadny smysl protoze kdyz pak přeřadíš seš zase moc daleko leda že potřebuješ dotáhnout nejaky ten metr a přeřazením by jsi ztratil ale stejne prez 7 už je citit ze tam zadnej narust neni...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od Kentoya »

Fizzbiker píše:ja sem se na atmo CA16DE a jednotoku kde nefungoval omezovač dostal prez 8t v cca 8400 uz to bylo mrtvy tak ze se ventily opravdu nestihaly vracet ale nema to zadny smysl protoze kdyz pak přeřadíš seš zase moc daleko leda že potřebuješ dotáhnout nejaky ten metr a přeřazením by jsi ztratil ale stejne prez 7 už je citit ze tam zadnej narust neni...
já taky nba jedničku viděl 9000 toček, ale bavme se o aspon zařazeném čtvrtém stupni, kde poznáš opravdu max točky vzhledem k výkonu, tam jsem opravdu viděl max 7500 a to jen na jednom motoru, jinak 7000+-
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od blázen »

moc vysoko byc netočil,vysoké otáčky ty Cáčka doslova likvidují..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od PsychoBilly »

No tak já to beztak nechci dělat na sériovém motoru ale na komplet repasi s wiseco písty K1 H ojnice a acl šály spodek a vršek série jen ostré vačky a chtěl sem zjistit jestli sériové pružiny vydrží tak cca 8 tis. (pokud s tím měl někdo zkušenosti ) nebo jestli mám koupit jiné
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od Kentoya »

PsychoBilly píše:No tak já to beztak nechci dělat na sériovém motoru ale na komplet repasi s wiseco písty K1 H ojnice a acl šály spodek a vršek série jen ostré vačky a chtěl sem zjistit jestli sériové pružiny vydrží tak cca 8 tis. (pokud s tím měl někdo zkušenosti ) nebo jestli mám koupit jiné
než wiseco, tak kup raději CP, a ostré vačky kupovat nemusíš, vyhozené peníze, to si raději kup místo nich jednotku od wolfa, a pružiny se vyplatí, jinak vačka stačí z 1,6ky atmo sací, výfuk je stejnej
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od Fizzbiker »

Kentoya píše:já taky nba jedničku viděl 9000 toček, ale bavme se o aspon zařazeném čtvrtém stupni, kde poznáš opravdu max točky vzhledem k výkonu, tam jsem opravdu viděl max 7500 a to jen na jednom motoru, jinak 7000+-

takovej dobytek zase nejsu... bylo to na trojku po rovině a pak nasledoval mirny zkopec a na něm 4ka,... bylo to na posrání dobrej zažitek ovsem pochybuju ze s turbem resp s tema obvyklyma co tu jsou je asi nemoznej...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od PsychoBilly »

Nad CP sem uvažoval nejprve ale zas sou dražší, nějaké srovnání CP vs Wiseco co sem se dozvěděl obě firmy nejsou špatné kamarád má Wiseco na motorce na sprinty a nestěžuje si tak nevím , a vačku si nechávám zbrousit ze sériové od jednoho pána jednotka bude ještě sem se nerozhodl pro kterou firmu uvidím podle zbytku peněz .
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na ventilové pružiny

Příspěvek od blázen »

CP jsou přesnější...u wiseco mě ta přesnost trošku zklamala

ale v podstatě neuděláš chybu ani jedněma
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět