Mám dotaz a chci znát fakta a ne spekulace,potřebuju průchozí podložky na předek tloušťka 0,5cm max 1cm.
Zajímá mě: 1.budu muset dávat delší štefty?
2.je potřeba nějakej distanční kroužek nebo něco podobného,aby ty kola neházely?
3.popřípadě na co si dávat ještě pozor?
Četl jsem,že potřeba nic není,ale jeden prodejce mi tvrdil,že viz. bod 2.,tak jsem na váškách...
Předem všem dík za info.
MaxX píše:Mám dotaz a chci znát fakta a ne spekulace,potřebuju průchozí podložky na předek tloušťka 0,5cm max 1cm.
Zajímá mě: 1.budu muset dávat delší štefty?
2.je potřeba nějakej distanční kroužek nebo něco podobného,aby ty kola neházely?
3.popřípadě na co si dávat ještě pozor?
Četl jsem,že potřeba nic není,ale jeden prodejce mi tvrdil,že viz. bod 2.,tak jsem na váškách...
Předem všem dík za info.
¨
pokud se vytoci uz neco na ty podlozky aby meli stejnej stred s diskem tak je nepotrebujes, ale pocitej s tim ze jen matkama se ti to kolo nevycentruje.... mam to z praxe, kdyz krouzky nebyly tak auto pri kile vibrovalo a kdyz se krouzky nasadily tak bylo po vibracich...
Pouzit muzes 5mm nebo minimalne 13mm pokud nemas kola s vyrazne vetsim stredicim otvorem.
Seriova kola s 5mm nevystredis protoze maji moc velky nabeh.
S 5mm mas kratkej stredici prumer. U 10mm nelze udelat nabeh. Na zadek by to ale melo byt ok.
Stefty nutnost i pro 5mm.
Naposledy upravil(a) Woyta dne 21.03.2011, 20:00, celkem upraveno 1 x.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!! (O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O) Nippon Sangyo 200SX RS133
kola sem mel centrovany matkama na nekolika autech a bez problemu vuz moje byvaly kola na pulsaru kde mi udelal soistruznik o 1mm vetsi prumer než měl být. kola v pohode nehazely ani netřepaly vyzkošeno i na cca 250km/h na cizi auto bych to asi nedal ale svoje v pohode... samozrejme s kroužkem lepsi pokud neni je potreba kola dotahovat opravu pečlivě dle správného postupu...
Fizzbiker píše:kola sem mel centrovany matkama na nekolika autech a bez problemu vuz moje byvaly kola na pulsaru kde mi udelal soistruznik o 1mm vetsi prumer než měl být. kola v pohode nehazely ani netřepaly vyzkošeno i na cca 250km/h na cizi auto bych to asi nedal ale svoje v pohode... samozrejme s kroužkem lepsi pokud neni je potreba kola dotahovat opravu pečlivě dle správného postupu...
+1, pro hraje i fakt ze ty krouzky delaj z pochybnyho plastu s toleranci jak se zrovna povede. Staci dotahovat krizem, postupne a sednou si krasne
Woyta píše:Pouzit muzes 5mm nebo minimalne 13mm pokud nemas kola s vyrazne vetsim stredicim otvorem.
Seriova kola s 5mm nevystredis protoze maji moc velky nabeh.
S 5mm mas kratkej stredici prumer. U 10mm nelze udelat nabeh. Na zake by to ale melo byt ok.
Stefty nutnost i pro 5mm.
Měl sem podložky v předu 1cm a 17tky a v pohodě sem to vystředil přes matky,nic neházelo.Pak sem tam dal 18tky kola a vystředit to nešlo,tudíš sem musel dát podložky s tim náběhem...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94