Tlak paliva s Walbrem?

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak paliva s Walbrem?

Příspěvek od 935Baby »

Myo píše:ja mam tiez walbro a tiez som si vsimol narast spotreby ... a ked to ides budes jake FPR budes davat?
Plánuju sériový Nissan FPR, z Japonska přes Kageki Racing stojí cca 2200Kč :P Přes Nissan ČR 3250Kč :albino: Chtěl jsem původně stavitelný, ten by vyšel na cca 3000-3500Kč, ale já přes 280hp (teda slyšel jsem že stavitelný FPR je potřeba až od výkonu 280hp) určitě v blízké budoucnosti nepůjdu tak bych ho nevyužil.

I když vzhledem k tomu co se tu tak dozvídám, že dost lidem s Walbrem stoupla spotřeba (otázka je zda kvůli příliš bohaté směsi nebo kvůli tomu že jim to teď jede tak jak by mělo :lol: ) si říkám, jestli není skutečně potřeba ten stavitelný FPR kvůli tomu že seriový FPR ten tlak nezvládá?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak paliva s Walbrem?

Příspěvek od Heini »

Podle mého u stavitelnýho je výhoda toho že si právě doladíš ten tlak na správné hodnoty a pak můžeš aspoň přesně doladit střiky.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Tlak paliva s Walbrem?

Příspěvek od vmille »

Tlak by se mel menit s otevrenou klapkou, pak bude 3 bary.
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak paliva s Walbrem?

Příspěvek od 935Baby »

Tak jsem právě vyhodil 2200Kč za nový Nissan FPR (palivový regulátor), strávil cca 4hodiny v garáži jeho montáží (nevím jak vás, ale mě postupem času čím dál víc sere ztrácet život hrabáním se v autě v garáži...), abych zjistil, že je tlak úplně stený jako před tím :twisted:
- bez podtlaku 2,9bar
- s podtlakovou regulací: 2,5bar

Kurňa že jsem blbec nekoupil ten stavitelný :?

Takže asi je takový tlak s Walbrem běžný na každém SXu?... Ještě mě napadá že by mohl být špatný budík na tlak paliva ale tomu dávám tak 5%, neměl by jste někdo k zapůjčení budík na tlak paliva? Montáž "in-line" na hadici?

:mrgreen: Nepotřebujete někdo nový FPR? Prodal bych ho za 1800Kč? K odběru v závislosti na tom kdy budu mít náhradní stavitelný...

PS: docela výkon...po dvou letech (od doby co jsem ten problém začal řešit) jsem se dokopal k tomu abych FPR vyměnil :D
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak paliva s Walbrem?

Příspěvek od kenivruh »

Ja mam s walbrom a seriovym FPR tlak presne podla manualu. Asi by som skusil druhy tlakomer.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak paliva s Walbrem?

Příspěvek od blázen »

kenivruh píše:Ja mam s walbrom a seriovym FPR tlak presne podla manualu. Asi by som skusil druhy tlakomer.
já měl stejně tak.. a měřil sem to budíkem z tlakových lahví :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět