upgrade kotoučů s ruční brzdou

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od adner »

pokud potřebujeme zvětšit zadní kotouče a zachovat ruční brzdu,musíme je vyrobit...seženem kotouče o potřebném rozměru a naklonujeme je na originály
vvb (4).jpg
vvb (3).jpg
PICT0052.JPG
další komentář asi netřeba - šrouby 6 mm, pevnost aspoň 10.9, stačí deset kusů na kotouč. Jedna řada děr by měla být o průměru 6,5 mm, šrouby matky na zelený Loctite dotaženo na 10-12 Nm aby jednotlivé části mohly pracovat
Naposledy upravil(a) adner dne 10.02.2011, 23:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Bart34 »

Asi jsem nechapavej...
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od SilverFox »

Bart34 píše:Asi jsem nechapavej...
Asi jo no
Obrázek
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od sejkora »

taky nechapu co tim chtel autor rict....jako ze se mi zachova naboj nebo?
Bez auta...
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Fizzbiker »

osoustruzis puvodní funkčni plochu na potrebny prumer pro aplikaci noveho kotouce nechas ten prostredek a sesroubuujes to dle navodu, rucka je resena dvouma paknama uvnitr te valcovite casti (obdoba bubnu) ktera zůstává zachovaná... nevim co na tym nechapete...

kdyz uz pišu...

adner:
opět pěkna a čista práce mas muj obdiv navic proste a elegantni řešení... :thumbright: :thumbright: :thumbright:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od sejkora »

Fizzbiker píše:osoustruzis puvodní funkčni plochu na potrebny prumer pro aplikaci noveho kotouce nechas ten prostredek a sesroubuujes to dle navodu, rucka je resena dvouma paknama uvnitr te valcovite casti (obdoba bubnu) ktera zůstává zachovaná... nevim co na tym nechapete...

kdyz uz pišu...

adner:
opět pěkna a čista práce mas muj obdiv navic proste a elegantni řešení... :thumbright: :thumbright: :thumbright:
jo tak ja nevedel ze je buben v kotouci, akorat me to prijde dalsi kurvitko navic takze radsi dam prednost trmenu s ruckou nebo uz hydraulickou rucku
Bez auta...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od adner »

jde o to ze když potřebuju zvětšit zadní kotouč tězko seženu model se stejným průměrem bubnu na ručku,takže tenhle způsob je asi nejjednodušší a funkční.V tomhle případě to bylo snadné,protože jsem použil obruč z D2 kotouče,ale to samé se dá vyrobit z jakéhokoliv standardu,vyberu radši velký a široký abych předešel problémům s přehříváním a kroucením,tím pádem můžu použít i levnější destičky z nižší řady brzdící už za studena bez nebezpečí že shoří..
je.jpg
Sejkoro,máš pravdu,problém nastane v okamžiku,když potřebuješ použít čtyřpístky,tam jaksi příprava na ruční brzdu chybí a hydraulika má smysl pouze pro driftery,pro normální parkovací brzdu je nevhodná - není bezpečná.Vlastní účinnost kotoučové brzdy jako parkovací je velmi nízká,proto se dodnes používají bubny..Audi používá na ruční brzdu třmeny se servomotorem,což se zdá jako elegantní řešení,bohužel je příliš pomalá a bez zpětné vazby,takže opravdu jen ON/OFF na parkovišti..
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od sejkora »

adner píše:jde o to ze když potřebuju zvětšit zadní kotouč tězko seženu model se stejným průměrem bubnu na ručku,takže tenhle způsob je asi nejjednodušší a funkční.V tomhle případě to bylo snadné,protože jsem použil obruč z D2 kotouče,ale to samé se dá vyrobit z jakéhokoliv standardu,vyberu radši velký a široký abych předešel problémům s přehříváním a kroucením,tím pádem můžu použít i levnější destičky z nižší řady brzdící už za studena bez nebezpečí že shoří..

Sejkoro,máš pravdu,problém nastane v okamžiku,když potřebuješ použít čtyřpístky,tam jaksi příprava na ruční brzdu chybí a hydraulika má smysl pouze pro driftery,pro normální parkovací brzdu je nevhodná - není bezpečná.Vlastní účinnost kotoučové brzdy jako parkovací je velmi nízká,proto se dodnes používají bubny..Audi používá na ruční brzdu třmeny se servomotorem,což se zdá jako elegantní řešení,bohužel je příliš pomalá a bez zpětné vazby,takže opravdu jen ON/OFF na parkovišti..
Jo to mas pravdu kdyz zatahnu buben tak auto brzdi lip nez s kotoucovou ruckou ty sou k hovnu. Proc neni bezpecna hydraulicka brzda na parkovani? Ja treba u baraku zatahl rucku u fabie a taky me ta svine odjela do stromu :-D Myslis tento pripad kdy vychladne kotouc a desky, zmensi se a prestane to brzdit?
Bez auta...
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Woyta »

Takove trmeny se spatne shani ale neco takoveho jsem uz nekde videl.
4pistek + 2 mechanicke pistky.
Myslim Wilwood neco takoveho nabizel?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od sejkora »

Woyta píše:Takove trmeny se spatne shani ale neco takoveho jsem uz nekde videl.
4pistek + 2 mechanicke pistky.
Myslim Wilwood neco takoveho nabizel?
wilwood nabizi i system s bubnovou ruckou, jen to asi nedelaj zrovna pro dvoukilo
Bez auta...
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Design »

Proto je nejlepši nechavat zařazeny rychlostni stupeň aspon ti auto neujede.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od sejkora »

Design píše:Proto je nejlepši nechavat zařazeny rychlostni stupeň aspon ti auto neujede.
nj ja nechaval vychladnout turbo :)

zde je ten system od wilwood

Obrázek
Bez auta...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od adner »

a)z každého systému jednou tlak uteče
b)nikdy nevíš kdy umře manžeta v pumpě
c)jsou kopce,kde k zařazené rychlosti ručku prostě nutně potřebuješ
parkovací brzda musí být stoprocentní,jinak ztrácí smysl,protože nevíš,kdy ti auto vezme kramle..myslím,že každý už si to vyzkoušel
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Trinom »

vy nemáte nic, jako má ford, kterej v jednom třmenu (jednopístku) kombinuje oboje? Nebylo by něco takového řešení? Ručka je pořád řešená lankem.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
_petrS13_
user
Příspěvky: 160
Registrován: 11.02.2008, 18:59
Bydliště: Kousek od Vyškova...

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od _petrS13_ »

Trinom píše:vy nemáte nic, jako má ford, kterej v jednom třmenu (jednopístku) kombinuje oboje? Nebylo by něco takového řešení? Ručka je pořád řešená lankem.

Ty myslis tohle? To ma kdejaky koncernovy povoz :lol:
Přílohy
1J0615424.jpg
S13 Rb25det Works in progress :D
S13 Ca18det S2 prodano
Volvo 960 3.0
Lexus is200 V8 RHD Works in progress

Servis pro vozy VOLVO 725432848
Obrázek
Odpovědět