Silentbloky ci tlumic motoru ?
Silentbloky ci tlumic motoru ?
kdyz jsem byl s autem na brzde, vsimnul jsem si jak se motor v zaberu vyrazne nakloni vpravo a pri vyrazeni sbou mocne skubne vlevo.
Co bude mit vetsi prinos? Silentbloky Apex performance nebo torgue tlumic?
Nevim jak ted budou vychazet penize.
Co bude mit vetsi prinos? Silentbloky Apex performance nebo torgue tlumic?
Nevim jak ted budou vychazet penize.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
oboji...ale zacal bych silacema motoru i prevodovky
Jaka vyhoda je mezi apex a nismo silacema? Apex jsou levnejsi?
Jaka vyhoda je mezi apex a nismo silacema? Apex jsou levnejsi?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
Apex jsou vyrazne levnejsi a asi od nich budu brat i hydrostely. Za studena cvakaj.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
i kdybys dal stock tak to bude lepsi nez ted:)Woyta píše:kdyz jsem byl s autem na brzde, vsimnul jsem si jak se motor v zaberu vyrazne nakloni vpravo a pri vyrazeni sbou mocne skubne vlevo.
Co bude mit vetsi prinos? Silentbloky Apex performance nebo torgue tlumic?
Nevim jak ted budou vychazet penize.
Bez auta...
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
Jednoznacne silace... tlumic je k nicemu.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
OK. Pokud se mi nepovede rozhybat hydry, tak se je pokusim objednat.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
Apexperformance jsou o něco tužší a hlavně cena. Provedení Nismo je samozřejmě lepší. Nakonec jsem použil silentbloky motoru od Apexperformance a převodovky Nismo (Apex převodovky je možná i napevno, ale tim si nejsem jistej).
S15 - JDM
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
S Nismo silacema motoru je treba pocitat s vibracema prenasenyma do kabiny. Jestli jsou Apex jeste tvrdsi, netusim. Jinak Nismo silac prevodovky super, razeni je pak uplne jine kafe.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
mam nismo silace na motoru a uras na prevodovce a je to bomba , ale pro ty kdo nemaj radi vibrace bych to nedoporucil
FIRE WALK WITH ME
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
Na kolik tak vyjdou ty apex silace motoru a prevodovky?
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
ja mam toto: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/240SX-So ... 3f063ac695
dost fajn vec, moto sa ani nehnem, ale vibracie su poriadne
prevodovku mam napevna na hlinik ):)
dost fajn vec, moto sa ani nehnem, ale vibracie su poriadne
prevodovku mam napevna na hlinik ):)
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: Silentbloky ci tlumic motoru ?
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 5011942eecXcriss píše:Na kolik tak vyjdou ty apex silace motoru a prevodovky?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133