Zkouseli jste nekdo, co by to udelalo natahnout ho az do kabiny? Treba jen k pedalum. Myslim ze by to nemuselo mit nejakej zasadni vliv ne?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky. Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7 No problems-no fun
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky. Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7 No problems-no fun
Ze zkušenosti s pneumatickými obvody se prodleva projeví čím delší hadička (delší čas natlakování) tak v tvrdosti stěny hadičky (i sebe tvrdší se rozpíná) na jednom školení jsme zapojovali pneumatický obvod s cyklovačem tvořeným právě dlouhou i poměrně tvrdou hadičkou. MBC je hlavně pro přesné ale fixní nastavení tlaku pokud chceš za jízdy regulovat pořiď si EBC není za takové koruny ale nastavíte u toho i náběhy dobu běhu na maximální tlak a jiné vychytávky.