Fizzbiker píše:
to jagy:
abs mam ted na probe a ne diky mozna nejaky novy sou fajn ale klasika je nahovno, dale pneu co tam sou ted byly na dojetí dalsi budou semislicky, jak brzdi ty N14 brzdy se poznal pro brzdeni z 230 na rychlost bagru (15??) a byl sem dosranej fest nehlede na efektní čmoudíky... no a k vyváženosti... R33 GST pujdou casem i na zadek takze tak... a kdyby to nakrasne bylo tak hrozne tak se da pouzit omezovac brzdneho ucinku coz nepredpokladam.
Ja se nechci hadat. Chtel jsem ti jen poradit.
N14 GTi brzdy (AD22VF) brzdi skvele z jakekoliv rychlosti a opakovane. Ty mas seriove kotouce, desky i kapalinu, takze se neni cemu divit. Dej tam poradny kotouc, desky a kapalinu a preriznes se o pasy.

Ano, starsi ABS zadna vyhra, ale jen to potvrzuje muj nazor, takova brzdna sila je bez naprosto zbytecna. Bude stale blokovat kola. To ze das GTST brzdy i na zadek je fajn, ale serie Pulsar bude mit jine rozlozeni brzdneho ucinku. Ale nakonec uvidis sam...