i CAS bez vule muze byt k hovnu... aj takovych mam doma nekolik ... jestli a jak funguje bez vyzkouseni nepoznas... hlavne zkus jestli nevynechava v otackach...
nevím co je uvnitř k hovnu, rozkuchal jsem dva a v podstatě na hřídeli která je v ložiscích je talíř s dírkama, a přes ten talíř jsou z jedné strany diody a z druhé fototranzistory
čistě teoreticky se nemá co pokazit, ale myslím si, že slábne asi svítivost ledek či fotovoltaika tranzistorů a signál blbne, třeba je zpožděný díky špatnému napětí, nebo nevím prostě, nejsem elektroznalec, ale prostě jich hodně funguje špatně
Kentoya píše:nevím co je uvnitř k hovnu, rozkuchal jsem dva a v podstatě na hřídeli která je v ložiscích je talíř s dírkama, a přes ten talíř jsou z jedné strany diody a z druhé fototranzistory
čistě teoreticky se nemá co pokazit, ale myslím si, že slábne asi svítivost ledek či fotovoltaika tranzistorů a signál blbne, třeba je zpožděný díky špatnému napětí, nebo nevím prostě, nejsem elektroznalec, ale prostě jich hodně funguje špatně
ten signál by měl být na výstupu upraven na obdelníkový tvar ne? Ono je taky důležité napájení snímače.. když bude blbnout to,bude blbnout celý CAS
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Kentoya píše:nevím co je uvnitř k hovnu, rozkuchal jsem dva a v podstatě na hřídeli která je v ložiscích je talíř s dírkama, a přes ten talíř jsou z jedné strany diody a z druhé fototranzistory
čistě teoreticky se nemá co pokazit, ale myslím si, že slábne asi svítivost ledek či fotovoltaika tranzistorů a signál blbne, třeba je zpožděný díky špatnému napětí, nebo nevím prostě, nejsem elektroznalec, ale prostě jich hodně funguje špatně
ten signál by měl být na výstupu upraven na obdelníkový tvar ne? Ono je taky důležité napájení snímače.. když bude blbnout to,bude blbnout celý CAS
Vetsinou je to tak ze tam de z ECU +5V pres pullupy a tranzistory ten vystup uzemnujou, nic se neupravuje, v tom snimaci neni zadna slozitost jen ty ledky a fototranzistory
Vystup z CASu je obdlznikovy. Pomerat mozes akurat tak ci nevynechava alebo neni zdeformovany signal. Co je ale najvacsi problem, ze nemas ten signal voci comu porovnat, takze nevies ci neni posunuty voci TDC alebo ci sa neposuva hore/dole voci TDC s otackami.
Meral som zatial len jeden CAS na CA18DET a ma takyto presne signal, napriek tomu ze v manuale je na disku pre valec 3 a 2 rovnako siroky otvor.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
ve skutečnosti má CAS každý ze čtyř otvorů jinou velikost, to je vidět i okem, odhadem to vypadá že každý otvor je násobkem mini otvoru po obvodě, řekněme že na obvodu je třeba 100 okýnek (fakt jsem je nepočítal možná 150) a první otvor pro jednotku je velký jako dva otvory po obvodě, další 4, další 6 a poslední 8 včetně mezer, takže jednotka okamžitě ví který válec projel přes fototranzistory
mozna kokotina ale kdyz ma oska vule tak asi netesni to gufirko a muze tam jit bordel ne? zanasi ty diody a fotorezistory... plus pokud je tam nejaky unavovy syndrom jak pise franta... hm?
hmm... prave ze klika se musi dvakrat otocit aby palily vsecky valce ne? kdezto vacka jen jednou... takze pokud meris na vačce nemusis ten poměr upravovat ne?
Těch 360 používá jednotka k přesnýmu určení natočení kliky a ty 4 různě velký k zorientování se v pracovních cyklech jednotlivejch válců respektivě v tom kterej je na řadě.