Pomoc s výběrem svodů

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od panpica »

Kolik mas financni limit a jak na to spechas?
Kdyztak by se daly vydrazit nejaky jety z JPN, pokud se nebojis riskovat :)
S14 Zenki
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od Koudy »

Díky za radu, v tomhle jsem měkejš.
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od Woyta »

panpica píše:Kdyztak by se daly vydrazit nejaky jety z JPN, pokud se nebojis riskovat :)
Kdepak je nakupujes? Ja takove jeste nepotkal.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od J3tb0Y »

Woyta píše:
panpica píše:Kdyztak by se daly vydrazit nejaky jety z JPN, pokud se nebojis riskovat :)
Kdepak je nakupujes? Ja takove jeste nepotkal.
tak to som zvedavy aj ja
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od Martin_534 »

jetý z japonska jsou na tom stejně jako nový z ebay, až na podstatně lepší zpracování, viděl jsem prasklý greddy svody, podle mě největší problém nerez svodů je velký mechanický namáhání
na topmout svodech budeš muset improvizovat, žádná dumpipe se nedělá
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od panpica »

Sorry za ot:
a pak si najdes na JPN aukcnich serverech co chces vydrazit:
napr zadas ステンエキマニ 180sx:
http://auctions.search.yahoo.co.jp/sear ... x=commerce

A pak vydrazis pomoci nejakyho prostrednika (kterej si samozrejme bere predem stanovenou provizi), napr:
http://www.rinkya.com/
Samozrejme zajimavy veci se objevujou jenom jednou za cas, napr. ted tam je h.....
Ultralevny veci jsou taky Cina :)
S14 Zenki
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od mauglie »

Otázka: Proč si to nevydražíš sám? Nebo se to pošle na prostředníka a on ti věci přepošle?
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od Elviiis »

nejvetsi problem nerezovejch svodu je nerez :D nejele litina nebo svarenec s cernaku... pipa se jeste da ta moc nepraska a vyfuk je uplne v poho... takze jak bylo zmineno neni problem aby prdla jak cina tak drahe svody...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od Woyta »

Neni nerez jako nerez. Ted se v praci dela na necem v tepelne odolneho nerezu. Uz jen vypalit plazmou pozadovane tvary musela byt pedle okraju desna sranda.
Nejvetsi problem jsou svary.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
RIK
Member
Příspěvky: 18
Registrován: 26.01.2011, 20:31
Bydliště: Vyškov

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od RIK »

Nerad otvírám staré téma ale couž ... koupil jsem motor už s Top-mount a mám i litinu a tak jsem zapřemýšlel zdali mají top-mount nějakou výhodu oproti litině krom lepšího přístupu ? musel bych vyrábět hadice atd. čemuž bych se u litiny vyhnul. Top-mount mají už přírubu na T25 a já tam budu cpát T28 která na ně taky pasuje taky bych musel z turba nebo ze svodů rvat štefty což se mi taky moc nechce :D takže je tam nějaká funkční výhoda ? nebo prostě jen vzhled a možná přístup ?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s výběrem svodů

Příspěvek od kenivruh »

Ak tam chces davat T28, tak tam daj seriove zvody. Top mount clovek dava skor kvoli turbu, ktore na seriove zvody nepasuje (napr T3/4) alebo dava velke turbo ktore sa dole uz velmi nezmesti.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět