SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od blázen »

240sx 6tiválec nikdy nebyla .. to leda 240zx nebo 280z čí jak se značily ta auta.. ale to nebyly SX ,240sx měla jen KA24 motory a to 4válce
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Fizzbiker »

:D aha tak sem to mozna spletl a mel tam napsany 6 val a v aute 4 val... jeste se preptam zrovna sem pasoval prevodovku tak sem ho moc neposlouchal :D
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od 200sxfabi »

Tak už ses do toho pustil ??? Nebo pořád papírovačka ??? :)
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od infin1tty »

200sxfabi píše:Tak už ses do toho pustil ??? Nebo pořád papírovačka ??? :)
motor je v aute, riesi sa elektrika.. na ceste mam t28, a este potrebujem radiator, el. vrtulu, a hadicky na turbo..no i tie sa riesia..
Papiere neriesim zatial, uvidim ked to bude hotove.. ved snad.policia nebude kontrolovat cislo motoru, lebo este v cechach,bol vymaz cisla motoru z velkeho technickeho, a zapisane to bolo v technickom..ze motor bol vymazany..a tak sa tam ani neuvazda..takze by som mal byt oka..ked sa niekto vtom nebude prilis hrabat..
popripade..neviem ci sa da cislo motora nejak zakryt, alebo vyrezat..ak by to bolo jednoduche tak mozno to zriesim tak..

updejtnem ked to bude hotove
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od jagy »

To si trosku pletes... maze se cislo motoru, ale ne typ motoru. :) Takze to legalni nebude.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od mauglie »

Jakmile někdo zjistíte, jestli lze SR20DET legálně provozovat v S13 kastli, prosím, napište to, případně mi dejte vědět :D Díky
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od infin1tty »

tak v prvom rade..legalne nie je ani DECAT..a pritom to ma spusta ludi na fore..
ja viem ze legalne to bude az ked to vlozim, zaplatim 150e, a pani v budapesti sa rozhodnu to povolit... ak sa vobec tak rozhodnu..
Ja len vravim, ako by bolo mozne to spravit tak, ze to policia nezbada..pokial ten danny policajt nepozna rozidel medzi ca18det a srkom na prvy pohad..
vidi len motor, neviem ci je to 2liter abo 1,8, a jedine co to moze odhalit je cislo motoru..
ktore aj tak v technicaku zapisane nemam, lebo je tam vvymaz motoru..a tym padom, ak by som dokazal nejak prekryt to cislo, no neviem ci to bude rozumne..ale aspon by ten motor neslo identifikovat..
alebo proste zaplatim 150e do vzduchu za certifikat od nissanu,..

Nechapem, naco chcu tie papiere..ked aj tak ak sa dava nove CAcko, tiez by mal kazdy vybavovat asi ten isty papier od nissanu, ze je tam iny motor, a nikto to neriesi.

ved kolko ludi ma pomenene motory v skodovkach..a v bmwckach..chalani driftuju na 4litroch..v 3jkovych radach..to maju legalne tiez?

Popripade, poviem policii ze je to japonska verzia, alebo neviem co ine.
vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od vekslak »

tvuj problem je v tom ze stale nechapes rozdil mezi cislem motoru ktere se jiz neeviduje a nikoho ani nezajima a typem motoru :-) a ano M60B40 jde do kastle E30 ci E36 zastavet legalne :-)
Obrázek
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od infin1tty »

no ale typ motoru je sucastou cisla motoru nie?

alebo je typ motoru niekde vyznaceny na SRku inde?
na vrchu je turbo intercooler, a potom zboku je cislo motoru, alebo sa mylim?

neviem, poucte ma kde tam je typ motoru, pokial sa nato pozrie laik, policajt, ako vie ze to je SR20det?
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Fizzbiker »

na motoru je napsané obojí typ i cislo treba na CA sou to dve policka tesne vedle sebe primo za downpipe
a i kdyz mas v TP napsany vymaz cisla motoru (v novych tp vubec kolonka cislo motoru není) typ motoru zustava zapsany v TP (nove EU TP maji primo kolonku "typ motoru") takze to neodrbes ja mam v aute misto CA16 danou CA18 neprosel sem ani evidenčkou ani STK a to sem auto mel zrovna koupene tak sem se na to vymlouval technik mi rekl ze nemam kupovat zbastleny auta... a u vas kde mate aj jakousi kontrolu originality či co... bud se na to vyser na neres to vubec a nebo to dores do zdarneho konce nic mezi tim nema smysl a 150€ za to aby to bylo legal?? to je zadarmo. pockel kdyz do nekoho plestis a pojistovna si vezme karu k posouzení... obseres vse... kdyz si tam nekdo da RB (vid Miro) resit to nema smyslu protoze by to stalo tak 4-5t € bez zaruky ze se to nakonec do TP dostane.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od infin1tty »

Fizzbiker píše:na motoru je napsané obojí typ i cislo treba na CA sou to dve policka tesne vedle sebe primo za downpipe.
vdaka za info..no vtom pripade uz len jazdit opatrne..a casom si skusim vybavit to schvalenie cez nissan v budapesti..Kontrolu Originality mam, a ta sa robi len asi pri prepise
a STK a emisnu..mam ludi.. takze to pojde..
skoda len ze take veci musia byt stale ilegal.. a pritom srko v tych autach bolo..
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od DragonART »

infin1tty píše:
Fizzbiker píše:na motoru je napsané obojí typ i cislo treba na CA sou to dve policka tesne vedle sebe primo za downpipe.
vdaka za info..no vtom pripade uz len jazdit opatrne..a casom si skusim vybavit to schvalenie cez nissan v budapesti..Kontrolu Originality mam, a ta sa robi len asi pri prepise
a STK a emisnu..mam ludi.. takze to pojde..
skoda len ze take veci musia byt stale ilegal.. a pritom srko v tych autach bolo..
Já se na to chystám taky, takže uvidíme kdo to zvládne dřív :wink:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Mirek »

ja se na to chystam taky, ale driv to urcite mit nebudu. Pokusim se RB dostat do TP :) Na kterej email pisete tyhle dotazy nissanu? Potreboval bych znat jejich stanovisko :-) Chteji ho po me na magistratu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od blázen »

Mirek píše:ja se na to chystam taky, ale driv to urcite mit nebudu. Pokusim se RB dostat do TP :) Na kterej email pisete tyhle dotazy nissanu? Potreboval bych znat jejich stanovisko :-) Chteji ho po me na magistratu.
Mirku RB tam asi nedostanem.. leda ne černo
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Mirek »

blázen píše:
Mirek píše:ja se na to chystam taky, ale driv to urcite mit nebudu. Pokusim se RB dostat do TP :) Na kterej email pisete tyhle dotazy nissanu? Potreboval bych znat jejich stanovisko :-) Chteji ho po me na magistratu.
Mirku RB tam asi nedostanem.. leda ne černo
ale je tady sance to udelat......jen je to hromada papirovani a byrokracie...zatim by se mi hodil nejakej email na nekoho od nissanu, kdo tohle vyrizuje.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět