Nejradši bych se neviděl
Vypouštěcí zátku jsem utahoval momenťákem. Ale zátka pro kontrolu hladiny oleje ne protože nemám nástavec na vnější čtyřhran. Tak si vesele utahuju takovou běžnou silou (v domění že utahuju závit o průměru cca 27mm) a najednou se ozvalo prasknutí

jj podařilo se mi naprasknout blok u té zátky. Cirka 10mm dlouhá prasklina, po zašroubování zátky to tam trochu "rosí". Jsem zvědavej jak to poteče s ohřátým olejem, nebo snad ani radší zvědavej nejsem. Jediný co mě napadá je tu zátku vyšroubovat, pořádně odmastit závit a dát na závit Loctite lepidlo které by to mohlo utěsnit (za předpokladu že mi to prasklo pouze 1/2 stěny z vnějšku a teče to tam kolem závitu)
Takže doporučuju kontrolní zátky si vůbec při výměně oleje nevšímat, prostě tam frknout 2,5 litru oleje a srát na to, nekontrolovat hladinu (proč já vždycky musím mít potřebu něco ověřovat...kurva)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche