hmmm...
takže chceš složit auto se kterým budeš jezdit sideways...
doporučuju mít jako odrazový můstek změřenou kompresi motoru - většinou to bývá přímo úměrné stavu internals (krouzky, ventily... .. pokud budeš mít kompresi moc nízkou - rozuměj tak pod 9 barů a nebo budeš mít odchylku mezi jedntl. válci větší jak bar tak doporučuju motor otevřít...
pokud hcces mít jistotu, tak tzv. Big Ends - hlavni loziska kliky, vymen jeste ted (musis ale zmerit prumer dosedacich ploch kliky-jeslti nejsou zbrouseny pod limit v manualu - at vis jakou velikost lozisek zvolit (tak jsem to treba udelal ja - pisty nemelo cenu rozebirat kdyz jsem mel kompresi 10,6 baru na vsech... to treba vymen pro jistotu, coz je nejslabsi clanek CA motoru (CA a jeho BigEnds prostě rády klepou:D (takovy ekvivalent slabiny SR-a to jejich "ratlujících" hlaviček...
Jak by se vse zdalo zdrave, budiky na tlak a teplotu oleje je alpha u CAcka jak ho nebudes pouzivat jen na jizdu do tesca za barakem... (abys vedel jeslti tvoje pumpa stiha ci ne (
podle toho jaky mas tlak taky zjistíš jak jsou na tom hlavní ložiska kliky (ptz pumpa je jen jako prostředek pro oil-flow /proud oleje - konečný tlak se odvíjí od těsností mezi díly, ložisky a celkově vůlemi mezi internals...
jak budeš mít kompresi nad 9,5-10braů a momentálně v motoru nic neklepe, jak ti olej nikde neutíká,
zaklad je kvalitní olej (
hlavně tam nelij prosim tě nejaky 10w60 jak větsina borců dělá a myslí si jak tomu staremu motoru nepomuzou hustym olejem, co ma viskozitu potrebnou pro normalni jizdu az nekde u 120-130stupnu (na ktere motor dostanes jedine na trati po nejake dobe pri driftech...! jedine co se s takovým olejem děje při normální jízdě a při cca 80°C a při street ježdění tak to, že vytváří ohromný odpor pro díly uvnitř, pumpu a zvyšuje tření > teplo > mívá fatálnější následky po delší době... (a ani pro turbo není moc bomba když tam koluje olej co je při 90°C nedostatečně viskózníjak auto mas i jako street tak ted na tohle pocasi
PLNA SYNTETIKA 5w40 idealni... (pokud mas penize navic, 2 nejlepsi oleje jsou Silcolene Pro S & Motul 300V (pro auta) - oba dva jsou vyrobeny na
ESTEROVOU bázi (což způsobuje větší přilnavost na povrchu internals...
jedna věc co ale doporučuju udělat za každou cenu je: na leve strane motoru (pod Intake plenum (sani-ty parohy proste) - musel bys je shodit ale) - je odvetravani bloku - je to 90° ohla trubka napojena na hadici vedouci do ventiloveho vika uplne v zadnim levem rohu - je to nejvetsi kokotina kterou Nissan mohl navrhnout pro ten motor -> z 80procent to bývá zasrané bordelem kvůli tomu 90° ohybu- což způsobuje selhání uvnitř bloku kvůli nedostatečnému odvádění tlaku zevnitř > doporučuju sundat, vyčistit, lépe nahradit nějakou plynule tvarovanou trubkou či hadicí...
zacni takhle, standardni internals jak jsou zdrave vydrzi i 300 koni (ne že vydrží, ale motor je i spolehlivý) - jsou i pripady 350-390koní... (ne že bych řekl že to je dobré řešení a otázka je jak dlouho taky... ale pro tvůj cíl netřeba moc vymýšlet...
samozrejme rozvodak, a dalsi blbiny jako kladky co jsem psal pred tim jsou smaozrejmosti...
any questions?
