mrkněte na tyhle stránky http://www.mundi.com/fuel.html - hmmm, ono až zas tak neznámé to teda není (i když se bráním tomu věřit že to může mít efekt... dokonce i ten číňan či japanec co tam zmiňujou na aurku tak fakt drží patent na atomizér (aspoň v něčem nekecaj... používá se to i na vodu na seřazení molekul - na těch stránkách to je všechno...
kdo bude pokusnej králik - sliku tobě to příjde domů nebo kámošovi? :-D
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
muj dedo si dava podobne na kolena kvuli klbom a tak isto ma taku obruc a tam zas dava vodu.. Zevraj je po tom cistejsi alebo co... Ale jak to moze zvysit vykon tak to netusim..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P P: MNOHO DIELOV Z S13...
posli to nekomu, kdo ma v haji motor a kouri mu to aspon zjistime to snizeni kourivosti.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky. Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7 No problems-no fun
Bart34 píše:posli to nekomu, kdo ma v haji motor a kouri mu to aspon zjistime to snizeni kourivosti.
kdyby to mohlo fungovat, tak jediné co si umím představit je lepší průběh spalovacího porcesu "lepším usměrněnějším chováním" molekul paliva (což je ale asi stejně blbost dokud se benzín mísí se vzduchem před vstupem do válce.. nevím no... ale dýmící motor to pro boha nemá jak vyléééčit jááááj (to že ti koružky či turbo či tesneni ventilu propousti/spalujou olej tak ti nepomůže usměrněný chod benzínu:D
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky. Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7 No problems-no fun
Coo nechápu proč tam ani jeden kupující nenapsal že mu to nefunguje K čemu pak ty komentáře jsou... Zvýšení akcelerace o 15 % - tohle určitě nebude pravda Tooo by to škodovka montovala na všechny hadice
Měl jsem i dobrovolníka který byl ochoten to vyzkoušet - vede si evidenci všecho co do auta naleje už 5 let - pozná na spotřebě i jinej benzín atd ....byl i svolnej udělat objektivní test, ale když se dozvěděl, že by mu to mělo snížit spotřebu na 6,5 taaak se zalek že už dnes jezdí už za 5,8 tyy hodnoty tam jsou pry docela ujetý - taak mi z toho utek