no už jen to že ten air regulátor by měl být kulatý, a na tvé fotce je hranatá krabička a ještě k tomu sešroubovaná si myslí že to není ono. Jedině. že by tam byl z něčeho jiného snad....
240SX USA verze
daily Opel Corsa 1.4 16v
Himoto Rapida 1/10 Vette 2,4GHz
Na te fotce od Raziela je to dobre vyfoceny i popsany kde to je. Vedou do toho 2 hadicky, respektive jeden konec je volnej na fotce.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky. Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7 No problems-no fun
pokud je kulatý celohliníkový, tak je to starý typ, který se vyrábí snad od roku 1976 (na tak starém nissanu jsem ho viděl poprvé, možná je to starší) ten hranatý s černým přišroubovaným deklem je novější typ který se začal vyrábět někdy okolo roku 1992
vevnitř jsou zcela shodné, funkčně jsou taky shodné jen ten černý se dá rozebrat a vyčistit, ten celohliník jak jednou odejde tak se mi ho zatím nepodařilo zprovoznit
no vidíš;) (o tom regulatoru z novějších dob jsem to taky nevěděl:D
Jinak k tomu startování - jak jsem říkal, checkni ten Water Temp Sensor - kolik ti ukazuje za studena (tipuju že output je méně ohmů (jakože teplejší motor) než je pro hladký start třeba když je ledový ve skutečnosti- tudíž ti to nechce moc chytat... napiš pak kolik tam máš
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...