N/A svody na CA18DET
N/A svody na CA18DET
Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
Zvody pre CA18DET na ktorych nieje turbo ale priamo vyfuk su atmosfericke zvodybmwm3 píše:Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: N/A svody na CA18DET
nepoucuj radsej poradkenivruh píše:Zvody pre CA18DET na ktorych nieje turbo ale priamo vyfuk su atmosfericke zvodybmwm3 píše:Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal

- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
a co treba zkusit svody z CA18DE?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: N/A svody na CA18DET
Takže když nechci turbo, stačí ho tam prostě nedat a zaslepit svody?
CA18DE existuje?
Co to je za motor? Nemontoval jsem náhodou jen příčně?
CA18DE existuje?
Co to je za motor? Nemontoval jsem náhodou jen příčně?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_CA_engine#CA18DE
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
to sou zase napady, asi to s turbem moc chlasta 

modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: N/A svody na CA18DET
CA18DE byl i podélně
Jednou sem viděl jak byla řešená přestavba CA18DET na bez turba.. docela prasácky to bylo udělaný..

Jednou sem viděl jak byla řešená přestavba CA18DET na bez turba.. docela prasácky to bylo udělaný..
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: N/A svody na CA18DET
Mirek píše:http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_CA_engine#CA18DE
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti
Dobrý, zase se do mě nepouštějte...Lefa píše:to sou zase napady, asi to s turbem moc chlasta
Jen jsem se ptal, jestli se dají sehnat svody, který jsou atmosférický a jdou na CA18DET. To že mám 2 příspěvky neznamená, že jsem totální guma ...
Rád bych turbo nahradil kompresorem, proto se ptám..
Čili Sunny, nebo si nechat vyrobit ...
Díky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
ja se do nikoho nepoustim, ptal jsem se jen na co to mas 
Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.

Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: N/A svody na CA18DET
No, to asi bude nejlepší..Mirek píše:ja se do nikoho nepoustim, ptal jsem se jen na co to mas
Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.
Taky bych potřeboval, aby se to mimo boost nějak vyplachovalo, apod.
Na druhou stranu, aby se to při 1-1,2Bar nemuselo rvát s výfukem..
Asi máš pravdu, nejlepší varianta bude použít origo, turbo vynechat a vyrobit přírubu..
Děkuji za radu..
Michal
Re: N/A svody na CA18DET
Se rozepiš vic co s tim autem planuješ.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší
- SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší

Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: N/A svody na CA18DET
V podstatě nic neplánuju, jenom bych chtěl kompresor místo turba kvůli rychlejší reakci na plyn a spodku...
Re: N/A svody na CA18DET
To nevím, nic není jistý, víš jak to je...maca9 píše:takze letos uz budes v CDS jezdit a ne soudcovat
M