Rada ke koupi S13

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
CQE
user
Příspěvky: 2
Registrován: 04.11.2009, 17:11

Rada ke koupi S13

Příspěvek od CQE »

Zdravím spolunadšence tohoto vozu
Již dlouho mi hloubá toto auto hlavou
A nadešel čas se zeptat na pár rad. Jedná se mi asi o toto:
Chtěl bych SX provozovat jako leštěnku je počas léta prostě takovou zábavu koníček.. Pro letní dny
Zatím řeším garáž ale to je již na spadnutí..
Vzhledem k tomu že chci aby auto bylo v 100% stavu nebo spíš ho do něho dostat těžko koupím kousek se kterým bych byl spokojen. A to je právě to.. Můj úmysl je asi takový koupit auto a dát ho v interiéru i exteriéru cca do seriového stavu. Spíš takový decentní styling hezký lak kola žádné křídla plasty... Prostě udělat krasavce
Jediné čeho bych chtěl dosáhnout je výkon cca 300 koníků což jsem se zde dočetl byl neměl být až takový problém. Ale pro mě jako neznalého to zas tak jednoduché nebude... Mechanika slušného bych snad měl. Ale co váhám koupit něco 30 - 50 a na tom kolmpletně začít od vyvaření po lak plus uprava motoru.. Nebo koupit něco co už je třeba za 100 000 - 120 000 a jen lehce dodělat co by bylo potřeba..
Pro ketrou varintu by ste se rozhodli?
A rozpočet je ideálně 150 000 - 180 000 max. 200 000 myslíte že je částka dostačující vůbec aby auto bylo ve stavu 100%?
Auto by bylo skutečně jen na léto ale žádne tuning srazy jen v létě provětrat bokem :-) jinak leštěnka zábava koníček
Díky za názory
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Rada ke koupi S13

Příspěvek od DragonART »

No k výkonu 300 koní, bych taky bejt tebou připočetl podvozek a brzdy... Hlavně brzdy jsou i v serii celkem poddimenzovaný. Ale jinak můj názor je takový, že bych možná raději volil něco kolem těch 50 s lepší kastlí a KO motorem, a ten postavit jak říkáš na 300 psů. a do toho rozpočtu by jsi se mohl vejít, ale nešetřil bych na nějakých dílech jako třeba no-name ebay hračky...

A ještě jedna věc, možná bych tenhle topic dal do diskuze. ;)
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ke koupi S13

Příspěvek od maca9 »

muze koupit to od Burese a ma po starostech :D
Obrázek
CQE
user
Příspěvky: 2
Registrován: 04.11.2009, 17:11

Re: Rada ke koupi S13

Příspěvek od CQE »

S podvozkem se počítá vč. toho že bych chtěl i nápravy a spodek dát do komaxitu nebo něčeho podobného. Prostě kompletně dát do cajku plus nějaký ten koník.
S tím že bych chtěl auto postavit tak, aby x let jen a jen jezdilo k mé radosti
Které je burešovo??
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ke koupi S13

Příspěvek od Mirek »

CQE píše:S podvozkem se počítá vč. toho že bych chtěl i nápravy a spodek dát do komaxitu nebo něčeho podobného. Prostě kompletně dát do cajku plus nějaký ten koník.
S tím že bych chtěl auto postavit tak, aby x let jen a jen jezdilo k mé radosti
Které je burešovo??
tohle
forum/viewtopic.php?f=158&t=15987
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ke koupi S13

Příspěvek od blázen »

do 200 tis se vlezeš at už koupíš to moje od bureše ,nebo teba to bývalé od heiniho..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ke koupi S13

Příspěvek od otasTM »

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Rada ke koupi S13

Příspěvek od Kentoya »

CQE píše:Zdravím spolunadšence tohoto vozu
Již dlouho mi hloubá toto auto hlavou
A nadešel čas se zeptat na pár rad. Jedná se mi asi o toto:
Chtěl bych SX provozovat jako leštěnku je počas léta prostě takovou zábavu koníček.. Pro letní dny
Zatím řeším garáž ale to je již na spadnutí..
Vzhledem k tomu že chci aby auto bylo v 100% stavu nebo spíš ho do něho dostat těžko koupím kousek se kterým bych byl spokojen. A to je právě to.. Můj úmysl je asi takový koupit auto a dát ho v interiéru i exteriéru cca do seriového stavu. Spíš takový decentní styling hezký lak kola žádné křídla plasty... Prostě udělat krasavce
Jediné čeho bych chtěl dosáhnout je výkon cca 300 koníků což jsem se zde dočetl byl neměl být až takový problém. Ale pro mě jako neznalého to zas tak jednoduché nebude... Mechanika slušného bych snad měl. Ale co váhám koupit něco 30 - 50 a na tom kolmpletně začít od vyvaření po lak plus uprava motoru.. Nebo koupit něco co už je třeba za 100 000 - 120 000 a jen lehce dodělat co by bylo potřeba..
Pro ketrou varintu by ste se rozhodli?
A rozpočet je ideálně 150 000 - 180 000 max. 200 000 myslíte že je částka dostačující vůbec aby auto bylo ve stavu 100%?
Auto by bylo skutečně jen na léto ale žádne tuning srazy jen v létě provětrat bokem :-) jinak leštěnka zábava koníček
Díky za názory
PŘIJED DO OLOMOUCE A MŮŽEM TO PROBRAT sorry caps
Odpovědět