Tlak paliva s Walbrem?
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Tlak paliva s Walbrem?
Měřil jsem tlak paliva s Walbrem při volnoběhu a výsledky následující:
- 2,5bar se zapojeným podtlakem FPR
- 3bar s odpojeným podtlakem do FPR
Hodnoty jsou o 0,5bar vyšší v porovnání s hodnotama v servisním manuálu. Je to v pořádku? Taky máte s Walbrem takový tlak paliva?
Vracečku do nádrže určitě poškozenou (zmáčlou) nemám. A ucpat se nemá čím...takže tu vylučuji.
- 2,5bar se zapojeným podtlakem FPR
- 3bar s odpojeným podtlakem do FPR
Hodnoty jsou o 0,5bar vyšší v porovnání s hodnotama v servisním manuálu. Je to v pořádku? Taky máte s Walbrem takový tlak paliva?
Vracečku do nádrže určitě poškozenou (zmáčlou) nemám. A ucpat se nemá čím...takže tu vylučuji.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
ne..měřil sem a byli dle manuálu..ale můžem mít oba blbé měřáky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Dam to sem ako cistu spekulaciu. Walbro ma vacsi prietok ako seriova pumpa. Seriovy FPR nedokaze prepustat tolko paliva a preto narasta tlak v liste na vyssiu hodnotu ako so seriovou pumpou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Raddy kdysi něco v tom smyslu zmiňoval. Že by to mohlo být ok, ale píše jen že ten tlak je mírně vyšší. Ale kolik barů je mírně vyšší?kenivruh píše:Dam to sem ako cistu spekulaciu. Walbro ma vacsi prietok ako seriova pumpa. Seriovy FPR nedokaze prepustat tolko paliva a preto narasta tlak v liste na vyssiu hodnotu ako so seriovou pumpou.
forum/viewtopic.php?f=146&t=6994&p=4859 ... bro#p48596
Otázka je zda ten vyšší tlak může způsobovat nějaké problémy? Předpokládám že asi příliš bohatou směs?
Po montáži Walbra auto pod plným plynem a ve vysokých otáčkách jede znatelně líp a taky znatelně víc žere Se sériovou pumpou jsem měl chudou směs (podle vzhledu svíček)
Paraelně to řeším také na UK foru a tam mám zatím reakci takovou že je asi FPR špatný, viz.:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=430504
Nejvíc mě sere to, že měnit FPR je nehoráznej voser. Bez sundání palivový lišty to asi není proveditelný...(lištu už jsem dole měl tak vím jaká je to prdel)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
to máš pravdu..cokoliv měnit v té palivové soustavě na motoru je oser jak svině
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Pravdepodobnepo montaži walbra taky mam bohatou smes ale jisty si tim opravdu nejsem.Ale myslim až mi to raddy naladi že to bude ok.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Menit FPR by nemal byt taky problem. Lista nemusi ist dole. Staci odsrobovat dva sroby na FPR a vytiahnut von. Aj ked na motore v aute sa to robi tazsie ako ked je motor vonku
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Právě na motoru v autě je to problém. Japončíci tam dali šroubky s hlavou na křížák a jedinej způsob jak se tam dostat je snad křížový bit+oříšek s vnitřním šestihranem (pravděpodobně nutné svařit, protože bit vs oříšek bude s vůlí nebot to není dělané aby pasovali na nějaký standardizovaný šestihran) a pak to nasadit na malou ráčnu, ale i tak to nebude jednoduchý. Navíc ještě povolit palivový sponky co jsou celkem nepřístupnýkenivruh píše:Menit FPR by nemal byt taky problem. Lista nemusi ist dole. Staci odsrobovat dva sroby na FPR a vytiahnut von. Aj ked na motore v aute sa to robi tazsie ako ked je motor vonku
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Malou golou se tam mozna dostanes, ja u ni mam i nastavce s krizakama takze neni potreba naky samodomo ale kdyz na ty sroubky poradne nezatlacis a neudrzis racnu rovne tak je vysoka sance ze sroub zvejknes. asi fajkr lepsi vytahnout listu. Taky sem si to uzil az az, znova by se mi do toho taky nechtelo
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
jednu zkušenost s výměnou FPR mám..a to takovou,že jeden z těch dvou posraných křížových šroubků nešel povoli (japončícké šrobky jsou měkké) a tak sem ho zničil.. a měnil celou lištu.. tak opatrně..je to fakt oser a je tam místo na malej čínskej šroubovák
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak paliva s Walbrem?
tvoje bohatá směs bude způsobena tím velkým turbemDesign píše:Pravdepodobnepo montaži walbra taky mam bohatou smes ale jisty si tim opravdu nejsem.Ale myslim až mi to raddy naladi že to bude ok.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Okey doufam že si stim raddy poradi
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Tlak paliva s Walbrem?
Já to dělal 2x je to oser,ale jde to hlavně klid a trpělivost to chce!blázen píše:jednu zkušenost s výměnou FPR mám..a to takovou,že jeden z těch dvou posraných křížových šroubků nešel povoli (japončícké šrobky jsou měkké) a tak sem ho zničil.. a měnil celou lištu.. tak opatrně..je to fakt oser a je tam místo na malej čínskej šroubovák
Re: Tlak paliva s Walbrem?
ja mam tiez walbro a tiez som si vsimol narast spotreby ... a ked to ides budes jake FPR budes davat?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
Re: Tlak paliva s Walbrem?
MaxX píše:Já to dělal 3x je to oser,ale jde to hlavně klid a trpělivost to chce!blázen píše:jednu zkušenost s výměnou FPR mám..a to takovou,že jeden z těch dvou posraných křížových šroubků nešel povoli (japončícké šrobky jsou měkké) a tak sem ho zničil.. a měnil celou lištu.. tak opatrně..je to fakt oser a je tam místo na malej čínskej šroubovák