Změna rozteče u S13 na 5x114,3

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od OndraS13 »

Zvažuji změnu rozteče na S13tce na pětidíru !
Důvodem je to že mám v jednání celkem hezký kola ale jsou 5x114,3 ! A jde mě o to že bych v budoucnu rád dal na auto Z32 brzdy ! Jedná se mě o názory ZKUŠENĚJŠÍCH ( použil jsem funkci hledat a už je tady založenej topic od maxe na změnu rozteče kde jsem se dočetl že je třeba použít vesměs všechno z S14 ) jde mě o to jestli nemám už rovnou shánět věci na Z32 ! A vesměs co teda všechno mám shánět ( chtěl bych předek i zadek )

Předem díky za odpověď !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od vrtas »

Prodám Ti zadní náboje, přední náboje, přední těhlice z S14. ( nejsem si jistej jestli na swap potřeba i něco víc )
Seženeš si předek a zadek brzdy ze Z32 a máš vyhráno.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Mirek »

na ebay koupis 5 dirovy naboje primo na S13 za cca 300usd par.....

zadek se da bez uprav pouzit z S14, predek se da pouzit s tehlici, ale je potreba dat i S14kovej cep do ramen.
Montaz prednich brzd Z32 je bez uprav, zadni jsem dal do navodu. Jen je potreba koupit prestavbovy hadicky k brzdam (ebay cca 2500kc)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Mirek »

Jde to i bez te S14 tehlice nejak mam pocit, ale ja ji pouzil protoze je robustnejsi. Pokud pak davas S13 tlumice, je potreba dat do tehlic vlozky o stene 1mm, S14 tlumice maji vetsi srouby
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od OndraS13 »

Jde mě o to jestli teda mám použít komponenty z S14 nebo Z32 ? O těch přestavbovejch kitech na S13 na 5ti-díru vim ale jelikož brzdy jsou na S13 v originále horší tak zvažuju rovno předělání na lepší !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Mirek »

OndraS13 píše:Jde mě o to jestli teda mám použít komponenty z S14 nebo Z32 ? O těch přestavbovejch kitech na S13 na 5ti-díru vim ale jelikož brzdy jsou na S13 v originále horší tak zvažuju rovno předělání na lepší !
Kdyz se kouknes do toho navodu na prestavbu zadnich brzd, zjistis ze Z32 zadni naboj je ti k nicemu.....

Ale kdybys na nem precijen trval, tak ti muzu prodat zadni Z32 naboje i s tou hlinikovou tehlici :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od pablo »

na zadek pasujou zadny naboje s14 a z32 bez problemu predelavka
predek jak psal mirek kdyz vezmes komponenty z s14 musis pouzit tehlici a gulak do ramen pak upravit diri na tlmic nic vic brzdy si dam das pak jake chces
ze z32 se predek neda pouzit
na ebay se da koupit prestavbove predny naboje na s13 vymenis a jezdis takze si vyber variantu kterou mas dostupnejsi
a lacnejsi
Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od SDRT »

predok S15 a zadok cely z R32 2 WD Skyline uplne totozny cely zadok ramena etc etc cradle ako S13 :roll:
ale najjednoduchsie ked chces len 5 stud pouzi spacer /reduce 4 to 5 stud .velmi jednoduche , jediune co musis urobit je vymenit jeden wheel stud za poriadne dlhy a prevrtat brzdovy kotuc na 5 stud.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Mirek »

SDRT píše:predok S15 a zadok cely z R32 2 WD Skyline uplne totozny cely zadok ramena etc etc cradle ako S13 :roll:
ale najjednoduchsie ked chces len 5 stud pouzi spacer /reduce 4 to 5 stud .velmi jednoduche , jediune co musis urobit je vymenit jeden wheel stud za poriadne dlhy a prevrtat brzdovy kotuc na 5 stud.
U nas ve stredni evrope bude cely zadek z R32 docela problem bych rekl...i ten predek z S15 je docela orisek...vychazel bych z dostupnych variant, takze S14 :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od OndraS13 »

To SDRT: Mě nejde jenom o to že to bude 5-ti díra ale jde mě i o to že do budoucna bych chtěl lepší brzdy ( protože jednou z mála nešvarů u S13 jsou brzdy co jsem se dozvěděl ) no a když se mě teď naskytli hezký kola tak už bych to vzal při jednom ! Auto bude dlouhej vývoj takže to nějak zas až tak nehoří ale chtěl bych to začít tak nějak dávat do kupy ......
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od jagy »

4 pisty na S13 das i bez 5diry... uz se prodavaj primo prevratene kotouce na 4diru pro S13, viz. ebay.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od SDRT »

jagy píše:4 pisty na S13 das i bez 5diry... uz se prodavaj primo prevratene kotouce na 4diru pro S13, viz. ebay.
presne to som mal na mysli
OndraS13 píše:To SDRT: Mě nejde jenom o to že to bude 5-ti díra ale jde mě i o to že do budoucna bych chtěl lepší brzdy ( protože jednou z mála nešvarů u S13 jsou brzdy co jsem se dozvěděl ) no a když se mě teď naskytli hezký kola tak už bych to vzal při jednom ! Auto bude dlouhej vývoj takže to nějak zas až tak nehoří ale chtěl bych to začít tak nějak dávat do kupy ......
Presne ako jagy napisla , na montaz vacsich brd nieje potreba ist 5 stud
Mirek píše:
SDRT píše:predok S15 a zadok cely z R32 2 WD Skyline uplne totozny cely zadok ramena etc etc cradle ako S13 :roll:
ale najjednoduchsie ked chces len 5 stud pouzi spacer /reduce 4 to 5 stud .velmi jednoduche , jediune co musis urobit je vymenit jeden wheel stud za poriadne dlhy a prevrtat brzdovy kotuc na 5 stud.
U nas ve stredni evrope bude cely zadek z R32 docela problem bych rekl...i ten predek z S15 je docela orisek...vychazel bych z dostupnych variant, takze S14 :)
To mi obcas robi problem lebo tu je toho vsetkeho ako maku okolo.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od SDRT »

SDRT píše:
jagy píše:4 pisty na S13 das i bez 5diry... uz se prodavaj primo prevratene kotouce na 4diru pro S13, viz. ebay.
presne to som mal na mysli
OndraS13 píše:To SDRT: Mě nejde jenom o to že to bude 5-ti díra ale jde mě i o to že do budoucna bych chtěl lepší brzdy ( protože jednou z mála nešvarů u S13 jsou brzdy co jsem se dozvěděl ) no a když se mě teď naskytli hezký kola tak už bych to vzal při jednom ! Auto bude dlouhej vývoj takže to nějak zas až tak nehoří ale chtěl bych to začít tak nějak dávat do kupy ......

Presne ako jagy napisal , na montaz vacsich brd nieje potreba ist 5 stud. A mala rada ked uz ides prerabat brzdy na vacsie a z Nissanu tak pouzi brzdy a kotuce z R34 GTT , to su najvacsie dostupne Nissan brzdy po R34 GTR brembo brzdach,Su dokonca vacsie ako R32 a R33 GTR brzdy .
Mirek píše:
SDRT píše:predok S15 a zadok cely z R32 2 WD Skyline uplne totozny cely zadok ramena etc etc cradle ako S13 :roll:
ale najjednoduchsie ked chces len 5 stud pouzi spacer /reduce 4 to 5 stud .velmi jednoduche , jediune co musis urobit je vymenit jeden wheel stud za poriadne dlhy a prevrtat brzdovy kotuc na 5 stud.
U nas ve stredni evrope bude cely zadek z R32 docela problem bych rekl...i ten predek z S15 je docela orisek...vychazel bych z dostupnych variant, takze S14 :)
To mi obcas robi problem lebo tu je toho vsetkeho ako maku okolo.ale ten zadok je identicky u R32 a S13 .Takze len brzdy a naboje etc a prevrtany alebo R32 kotuc.
ja ma na 180 SX predok S15 a zadok R32 .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od OndraS13 »

Asi někdo špatně četl nebo jsem špatně napsal ! Jde mě o to že jsem objevil hezký kola 5x114,3 a tak kvůli nim bych chtěl předělat rozteč ! A při tý příležitosti když už to budu řešit bych chtěl Z32 zadek a nejspíš teda S14 předek jak je dle vašich názorů asi nejrozumější ! Skyline brzdy asi těžko seženu ( zkusim teda se nějak spojit z Balážem od nás co jezdí CDS a má ty dva skaye !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Mirek »

Brzdy muzes pouzit Z32 predek i zadek...naboje S14..presne tak to mam ja...je potreba si uvedomit jednu vec...brzdy ze skyline jsou sice vetsi o neco, ale nekoupis tady na to desky ani kotouce...na Z32 ano..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět