A kdyz jsi nacal ten vzduch, tak tlacit ho pod auto je nezadouci...tam by ho melo byt prave co nejmin

no tak to protahnem bez viscoMirek píše:to neklapne...me se tam nevejde
Asi tomu nedavas mocKytt píše:Mám tam vetrák z fiátka 127 a zatím se mi nestalo že by se to zahřálo
hold dekuji za potvrdeni je to tak jak pises ja musel i na olej chladic nahodit elektrickou vrtuli takze kdyz jdeme bokovat mam zapnuty tri vrtule lektrickou visco a plus na olejovem chladici abych to uchladil koho sem vezl videl neudelal sem ani tri kola na trati a olej byl kolem 120c a v motorovem prostoru se nedalo vydrzat. taky budu delat spat do motoroveho prostoru saharu.ma to svuj vyznam a kto nevyskousel neviraziel píše:Caute kluci
ptal jsem se kluku tady z UK co driftujou profi ligu - a 99% z nich odpovi, ze co se tyce driftu jako takoveho, tak visco je holt lepsi - jde o to ze proste pri ddriftu tam neprochazi zadny napor vzduchu a ten visco jak driftujete pri nejakych 5000 otackach prece jen vyfouka tolik co 5 elektrickych ... ale co se tyce nedriftovacich stroju tak elektriky jsou more reliable:)) na samotny volnobeh elektrika urcite lepsi... ale holt drift a rychlost nejakych par km/h bokem pri minimalnim proudeni vzuchu a motoru vytocenem do otacek... to aspon tvrdi profici...