blázen píše:Fire píše:blázne ... líná jebka ?? jestli ti přijde motor kterej má 240kW a 490Nm línej tak pak nevím jaký máš představy ... s tou těžkou 850tkou dokázal akcelerovat za 6,3sec z 0 na 100 , co myslíš že by to předvedlo v odlehčené E30

, ale jak jsem psal tato zástavba by byla dost náročná.
jo línej...podívej se kolik váží.. a stát bude taky majlant.. M motor ho roznese v pohodě.. a bude to vážit polovinu...v polsku kopíš M 34 pod kilo ... a E30 pod 10
za 6,3s akceleruje ta celá těžká M5 s polovičním motorem
Jenže kolik těch S38B36 je v dobrym stavu?? Třeba CDS jezdí 3 tyhle motory a dobrej kus má akorát Standa a to s nim měl taky problémy. Druhá věc, že ten motor docela v tý tříce jede, i když má blbý tlaky (např. Tomáš Kodera). A pokud by si měl na mysli S38B38, což je lepší motor jak ta 3,6, tak ten je pro změnu skoro nesehnatelnej a když už ho člověk sežene, tak za ranec. M70 je motor skoro nezničitelnej, jsou to v zásadě dvě M20, a sehnat se dá za pár korun. Má, ale dost nevýhod, jako třeba převodovka a pak taky tříca s timhle motorem je smrt, protože je to pak šíleně nevyvážený, už M20 neni drobeček a teď si to vynásobit téměř 2x, nevim jestli by to bylo vhodný pak na drifty, nebo na cokoliv kromě suchý dálnice.
Ve výsledku jakmile se jde do nějaký takovýhle přestavby tak je to skoro vždy za ranec. Nejlepší volba bude asi 4.0 V8 M60B40, motor neni zas až tak těžkej, pořád je cenově dostupnej, je kratší jak R6 (takže lepší rozložení váhy) a koně má v sérii taky fajn.